en v*** kestä enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija liljan kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija liljan kukka

Vieras
Mies on ollut seksuaalisesti lähes haluton kauan. Satunnaisesti on seksiä, sekin mun aloitteesta. Koskaan miehellä ei ole alkanut seisomaan vaan siks että tuun alasti viereen\lähelle (tai no on tietty joskus mutta ei nyt vuoteen ainakaan).

Olen pyytänyt varaamaan ajan urologille olen pyytänyt että varaa ajan seksuaali\psykoterapeutille. Käytiin 3krt mies perui 4n ajan migreenin takia ja olen tässä vuoden odottanut että varaisi uuden ajan. Välillä olen kysynyt onko varannut ajan. Vastaa että ei

Kun kysyn miksi vastaa aina
En tiedä

Nyt sitten tuli hännän huippu

Ei kuulemma voi varata aikaa urologille kun häntä ei voi parantaa

Ja mistähän mies tietää?

Mä lähden kohta

Niin jos mies ei vaan halua seksiä kovin usein? Ei ole kovin seksuaalisesti virittynyt ihminen? Ei kaikki ole, eikä se ole mikään tauti joka pitäisi parantaa. Toki jos suhteessa on epäsuhta jonka vuoksi joku on tyytymätön, niin asialle pitää tehdä (keskustella, tehdä kompromisseja, erota), mutta ei se urologi auta jos siitä on kyse.

Mies vastaa helposti "en tiedä" koska meidän yhteiskunnassa mies, jolla on matalampi libido ja joka priorisoi energiansa muuhun luokitellaan vialliseksi. Vaikea siinä on tuntojaan jakaa kun niitä ei hyväksytä vaan viedään väkisin terapiaan. Voi toki myös olla että aloittajan miehellä on joku terveydellinen tai psyykkinen pulma, sitähän minä en tiedä, mutta se minua jurppii että kategorisesti kieltäydytään hyväksymästä sitä mahdollisuutta että on olemassa harvoin haluavia miehiä joille seksi ei ole tärkeää, ja se on ominaisuus eikä sairaus.

Oletko varma, ettei ole käynyt siellä urologilla tietämättäsi?

Miksi pitäisi ruveta seisomaan jo siitä, että näkee sinut alasti? Harvemmin minukaan rupea kovin haluttamaan pelkkä alasti näkeminen, kyllä se yleensä vaatii vähän enemmän :rolleyes:

Yhteistyössä