En voi käsittää siskoni käyttäytymistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hän on mennyt kolme vuotta sitten naimisiin miehen kanssa, joka on puoliksi venäläinen ja puoliksi etelä-amerikkalainen. Etelän verta löytyy siis miehestä rutkasti ja onkin aika tumman puoleinen eli mustat hiukset, tumma parta, tummahko iho.

Hänellä ja siskollani on nyt lapsi n. 2-vuotias poika. Siskoni käy aina silloin tällöin meillä. Minulla on lapsi n. 1v. tyttö. Sisko kun käy meillä aina kehaisee: "Oi kun teillä on niin vaalea kalkkilaivan kapteeni tyttö. Meidän poitsulla on väriä rinnuksilla ja posket hohtaa heleän ruskeana! Oikea aurinkopoika toisin kuin teidän kalkkistyttö." En tajua! Mitä hän saa siitä, että mollaa meidän tyttöä vasten hänen poikaansa. Tosi tökeröä mielestäni. Olen itse tokaissut takaisin, että kalpeat ne on kaunehimpia, ruskeat rumehimpia. Sisko suuttuu tästä vaikka saan ihan kelvosti antaa samalla mitalla takaisin kerta hän haukkuu lastani!!!!

ps. ei lapseni, ei ole mkn. kalkkilaivan kapteeni vaan normaali suomalaisen heleä ihonväri

Kannattaisikophan teidä keskustella ihan keskenänne asiasta ja voisit tuolloin tuoda esiin, että sisaresi sanat loukkaavat sinua. Oma tokaisusi ei kyllä ollut yhtään fiksumpi.

Typerä riidanaihe. Sanot vaan suoraa, että et tykkää miten hän puhuu tyttärestäsi. Takaisin haukkuminen lisää vain vettä myllyyn. Jos siskosi ei lopeta naljailuja, sanot että on tervetullut vasta sitten, kun osaa käyttäytyä. Lapset ovat yhtä ihania ihonväriin katsomatta!!

Tyhmää arvostella lapsia ihonvärin perusteella. Ihan teidän kummankin. Vaikka tietysti siskosi on vielä typerämpi, kun aloittaa tuollaisia lapsellisuuksia.

Oo aikuinen ja tokaise vain, että molemmat lapset ovat yhtä kauniita ihonväriin katsomatta. Ja kuten on ehdotettu, keskustele aiheesta siskosi kanssa. Takaisin samalla mitalla antaminen ei ole ainakaan tässä tapauksessa kauhean fiksua.

Yhteistyössä