en yhtää ihmettelisi vaikka seuraavas seiskas olis juttua siitä kun timo on saanu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiedä mitään enkä tällästä toivo mut ei olis vaan yllätyksenä..seinäjoella kun on aina noita joka viikonloppusia tappeluita ja turpaan vetämisiä.enkä ollu yllättyny seponkaa päälle käymisestä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
en tiedä mitään enkä tällästä toivo mut ei olis vaan yllätyksenä..seinäjoella kun on aina noita joka viikonloppusia tappeluita ja turpaan vetämisiä.enkä ollu yllättyny seponkaa päälle käymisestä...
kukas tää Seppo sitten on?never heard..

 

Yhteistyössä