?
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että lapsi muuttaa kauemmas, saattaa myös olla jonkinlainen viesti. Eihän ole kenekään pakko muuttaa pois, kauas vanhempiensa luota.
Joo, mutta jos olisit lukenut kaiken mitä kirjoitan niin tietäisit. Opiskelumahdollisuuksia ei ole jokapaikassa, eli siis on lähdettävä.
Mutta kyllä sillä mummolla ja papalla saattaa myös olla omat ympyränsä siellä, missä asuu, omat ystävät, yms. jos eläkeläisenä omistaa ystäviä, niin pitäisi repiä itsensä irti ja muuttaa lapsensa perässä... :| Ei mun mielestä.
Joo voi olla. Mutta kun tätä mä hain jutullani. Mulle ei ikinä kukaan kaveri tms ole niin tärkeä kuin oma lapsi. Mielummin olen tuntematta yhtään ketään sieltä missä asun ja olen lapseni lähellä, kuin että olisi kavereita paljonkin, mutta oma lapseni on kaukana.
get the point?
olet selvästi sairaalloisella tavalla riippuvainen lapsestasi.. luopuisit omasta elämästäsi ollaksesi kiinni lapsessasi..