en ymmärrä mitä mies ajattelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
mitä luulette että mies (poikaystävä) ajattelee jos harrastetaan seksiä ja ilmoitan etten syö e-pillereitä (ennen söin) ja hän toteaa että mitä sitten...noh ajattelin sitten että käytetään keskeytettyä yhdyntää mutta ei. haluaako hän saada lapsen vai onko se vaan piittaamattomuutta? Sanoin myös pari päivää sitten että on vähän huono olo ja kerroin että pelkään että olen raskaana ja hän vaan totesi ettei se näin aikaisessa vaiheessa tunnu. huomenna menen ostamaan testin. ei olla puhuttu lasten hankkimisesta mitään koska ei olla oltu yhdessä vielä kovin kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
mitä luulette että mies (poikaystävä) ajattelee jos harrastetaan seksiä ja ilmoitan etten syö e-pillereitä (ennen söin) ja hän toteaa että mitä sitten...noh ajattelin sitten että käytetään keskeytettyä yhdyntää mutta ei. haluaako hän saada lapsen vai onko se vaan piittaamattomuutta? Sanoin myös pari päivää sitten että on vähän huono olo ja kerroin että pelkään että olen raskaana ja hän vaan totesi ettei se näin aikaisessa vaiheessa tunnu. huomenna menen ostamaan testin. ei olla puhuttu lasten hankkimisesta mitään koska ei olla oltu yhdessä vielä kovin kauan.

Koska ei olla oltu yhdessä kovin kauan?

Joo, en tajua mitä sä ajattelet? Et ainakaan yhtään mitään..järkevää.

ilmeisesti sä haluat lapsen vai?

mä luulen, et mies ei ajattele et tuisit raskaaksi.. tai haluaa tekosyyn jättää sut jos ootkin raskaana tai sit sillä onn vauvakuume =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
varmaankaan hänelle mahdollinen lapsi ei olisi siis mitenkään ikävä asia. :)
mun mies oli vähän samanlainen kun kakkonen laitettiin alulle.

Te varmaan olitte tunteneet vähän pidempään kuin "ei kovin kauaa"?

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
varmaankaan hänelle mahdollinen lapsi ei olisi siis mitenkään ikävä asia. :)
mun mies oli vähän samanlainen kun kakkonen laitettiin alulle.

Te varmaan olitte tunteneet vähän pidempään kuin "ei kovin kauaa"?

tuossa vaiheessa kyllä,kun oli jo toinen lapsemme kyseessä :)
mutta onko se nyt se oleellinen asia tässä ?
meillä kun taas se ensimmäinen lapsi sai alkunsa kuukausi seurustelun alusta.eikä sitäkään sen ihmeemmin "suunniteltu" vaikka tiedettiin kyllä miten lapsia tehdään ja saadaan mahdollisesti.

Jos haluat "käyttää" keskeytettyä yhdyntää pillereiden syömisen sijaan niin miksi kuitenkin "pelkäät" olevasi raskaana? Todella ihme touhua tosiaan.. Jättää pillerit eli ehkäisyn pois vaikkei lasten hankkimisesta oo puhuttu.. Ja musta lasten hankkimista/hankkimatta jättämistä ei pidä ottaa puheeks sillon kun on oltu yhdessä tietyn aikaa vaan sillon kun seksi tulee mukaan kuvioon.

mulla on aina toiminut keskeytetty yhdyntä. jotenkin tuntuu kun lukee näitä juttuja että nainen olisi enemmän vastuussa ehkäisystä. en ole samaa mieltä. vaikuttaa kyllä että mies haluaisi lapsen koska hän puhuu siihen tyyliin. myönnän etten ole toiminut järkevästi mutta en ole koskaan ketään kohtaan tuntenut mitään vastaavaa ja olen mennyt ihan (liikaa) vaistojen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos haluat "käyttää" keskeytettyä yhdyntää pillereiden syömisen sijaan niin miksi kuitenkin "pelkäät" olevasi raskaana? Todella ihme touhua tosiaan.. Jättää pillerit eli ehkäisyn pois vaikkei lasten hankkimisesta oo puhuttu.. Ja musta lasten hankkimista/hankkimatta jättämistä ei pidä ottaa puheeks sillon kun on oltu yhdessä tietyn aikaa vaan sillon kun seksi tulee mukaan kuvioon.

siis tarkoitan että olen joskus tyyliin vajaa vuosi sitten syönyt pillereitä.

Yhteistyössä