ENÄÄ 5 päivää + tämä päivä niin se on vihdoinkin OHI!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
rahattomana oon ollut jo pidempään, kohta tää kituuttelu on vihdoinkin ohi :)
pakastinta oon tyhjentänyt ja tehnyt mahdollisimman riittäviä ruokia. Puurotkin pääs loppumaan, myös jauhot, sokeri :( leipää oon tehnyt joka päivä itse ja perjantaina kun pääsen kauppaan, ostan jotain superhyvää leipää, enkä leivo ainakaan kuukauteen :D

ja sit kans painellaan kauppaan ja ostetaan kärry täyteen! Oma vika tää köyhyys on, kun on iso laina niskas ja haluttiin vauva, niin tässä sitä ollaan, KÖYHINÄ!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja täällä 2 päivää tän lisäks:
ja sit kans painellaan kauppaan ja ostetaan kärry täyteen! Oma vika tää köyhyys on, kun on iso laina niskas ja haluttiin vauva, niin tässä sitä ollaan, KÖYHINÄ!!!!

Mitä ihmettä? Eihän vauva tarvitse kuin rakkautta. Ainakin tän palstan mukaan, kun joku kysyy kannattaako lapsi hankkia rahallisesti huonoon elämäntilanteeseen ja kaikki vastaa, et antaa mennä vaan. Lapsi ei tarvitse rahaa, vain rakkautta. Ja mikä on lopputulos...

kyllä me muuten on hyvin selvitty, mutta kun tosiaan sitä rahaa ei samalla tavalla tuu, kun töissä ollessa. Oli niin kova vauvankaipuu, että "pakko" se oli toimeen ryhtyä, eikä tää köyhyys oo ikuista.

ei minulla nyt niin iso puotus ollut palkasta äippärahaan ja kyllä se palkkakin menee lapsen saatua päivähoitomaksuun ja "tarhavaatteisiin" (joo tiedän et tarhavaatteisiin ei tarvitsisi satsata, mutta jotenkin vain tuntuu et kotona lapselle ei tarvi niin laadukasta ja määrällisesti paljoa)