M
"Minä"
Vieras
Kävin tänään sitten gynekologilla kontrollissa. Tuli puoli vuotta täyteen tähystyksestä, jossa todettiin endometrioosi. Ja silloin oli myös kystia munasarjoissa, jotka poistettiin. No nyt löytyi sitten uusi kysta toisesta munasarjasta. Että se endometrioosi siellä sitten vissiin kasvattelee itseänsä jälleen.
Perse homma. Keväällä sitten erikoislääkärille.
Mitäköhän tässä sitten tekisi, olen vähän miestä vajaa, kun haluaisin lapsia. Pitäiskö ruveta soittelemaan hedelmöitysklinikalle vai mitä..?
Onko muita leikkauksessa käyneitä? Ja kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Ja luomustiko? Ja onko mahdollisesti useasti leikkauksessa käyneitä? Millä aikavälillä? Ja kertokaa jotain muutakin mikä piristäisi mieltä..
Perse homma. Keväällä sitten erikoislääkärille.
Mitäköhän tässä sitten tekisi, olen vähän miestä vajaa, kun haluaisin lapsia. Pitäiskö ruveta soittelemaan hedelmöitysklinikalle vai mitä..?
Onko muita leikkauksessa käyneitä? Ja kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Ja luomustiko? Ja onko mahdollisesti useasti leikkauksessa käyneitä? Millä aikavälillä? Ja kertokaa jotain muutakin mikä piristäisi mieltä..