Endometrioosi, kuinka tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaahan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaahan

Vieras
Otsikko.
Olen kyllä lukenut netistä kyseisestä aiheesta, mutta haluaisin kuulla teidän kertomana, että kuinka olette tulleet raskaaksi endometrioosista huolimatta, tai oletteko ylipäätään tulleet raskaaksi? Kuinka sitä on teillä hoidettu, vai onko hoidettu ollenkaan? :)

itse tulin raskaaksi neljän keskenmenon jälkeen, lääkäri kertoi niiden parantaneen tilannetta, toinen lapsi vaati kolme keskenmenoa... kolmas lapsi tuli kuin itsestään...:) endometrioosia on hoidettu erilaisilla ehkäisypillereillä.. mutta raskaaksi ei ollut helppo tulla.. kait hormooneita niin paljon vähemmän ettei raskaudet onnistuneet vaan loopuivat aina viim 14rv...

Toivotaan että minäkin vielä jonain päivänä raskaaksi tulen ja toivottavasti ihan luonnon menetelmin =) Itken täällä jo huolesta että mitä jos en tulekaan... :'(

endometrioosi todettiin ensimmäisen lapsen jälkeen, noin vuosi syntymästä.. eka lapsi ilmoitti itsestään heti kun alettiin yrittämään.. sit kun alettiin toista lasta hommaamaan, niin meni puolisen vuotta aikaa ennenkuin tärppäsi.. luulen että tuolla endolla oli tekemistä tuon asian kanssa.. keskenmenoja ei ole ollut.

vaikea endometrioosi, ei voida leikata koska jouduttaisiin poistamaan peräsuolta jne.
lapsen sain koeputkihedelmöityksellä, mitään lievempiä hoitomuotoja ei edes yritetty

Mä tulin raskaaksi ku söin puolen vuoden Progestorin-kuurin. En muista minkä nimisen.... Kesken kaiken tulin raskaaksi vaikka kolme lääkäriä sanoi, että sen aikaan ei voi raskaaksi tulla kun menkat on pois...

Toinen sai alkunsa tokasta kierrosta.

Yhteistyössä