D
desperate
Vieras
Löytyykö ketään jolla olisi kokemuksia?? eli mulla todettiin endometrioosi munasarjassa reilu vuosi sitten. Sillon mulla oli jo silloin tällöin pientä kuumeilua (max 37.5C) NO sain sitten Nuvaring ehkäisyrenkaan hoitomuodoksi ja parin kk jälkeen kuumeilu helpotti ja menkkakivut myös. Ultrassa endometrioomakin oli hävinnyt. Nyt kuitenkin kun olen käyttänyt rengasta noin vuoden - on kuumeilu alkanut taas. Eli viimeset 2 kk päivittäin lämpöilyä, joskus heti aamusta 37,1C joskus nousee vasta iltapäivällä ja laskee iltaan mennessä. Lääkäreiden mukaan kyse ei varsinaisesta "kuumeesta" koska tosiaan puhutaan keskimäärin 37.3C lämpötilasta. Perus verikokeet kuitenki tulehdusarvoja myöten otettiin ja kaikki ok.
JOTEN onko ketään kellä endometrioosi olisi aiheuttanut tällaista?? vai voiko olla itse Nuvaring rengas?? vaikka kuume ei nouse korkeaksi niin kun se on päällä on olo todella kipeä ja heikko.
JOTEN onko ketään kellä endometrioosi olisi aiheuttanut tällaista?? vai voiko olla itse Nuvaring rengas?? vaikka kuume ei nouse korkeaksi niin kun se on päällä on olo todella kipeä ja heikko.