Endormetrioosista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinertävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei muuten voi nähdä ellei sulla ole endometrioosia siellä mihin näkee.Itselläni on endometrioosi ja sen seitsemän kertaa on ultrattu ennen diagnoosia mutta ei vain näkynyt mitään koska mulla pesäkkeet on ihan muualla.Vaatii aina skopian jos ei näy ultrassa ja silti on esim oireita.

Mulla oli paha endo ja kystia, mutta ilman tähystystä asia ei varmistunut. Tosin ennen leikkausta ilmoitti, että verikokeessa näkyi jotain, mikä viittaa endoon.

[QUOTE="misa";22158370]ei voi nähdä. itelle tehty ultra mut näkyi vain endometriooma munasarjassa, ei voitu sanoa onko endometrioosia muualla.[/QUOTE]

Näkyihän sulla sitten eli on mahdollista nähdä ultralla. Se ei tarkoita, että aina tai kaikki näkyisi, mutta kyllä se on myös mahdollista.

[QUOTE="mä";22158401]Näkyihän sulla sitten eli on mahdollista nähdä ultralla. Se ei tarkoita, että aina tai kaikki näkyisi, mutta kyllä se on myös mahdollista.[/QUOTE]

ei kuulema lääkäri voinu sanoo onko endometrioosia kun ei se näy, toi endometriooma munasarjas on vähän eri asia.

Yhteistyössä