Energetix magneettikorut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jälleenmyyjäksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jälleenmyyjäksi?

Vieras
Töissä törmäsin tänään tällaseen kivaan juttuun. Ostin yhden riipuksen joka oikeasti oli mun mielestä tosi kaunis.
Onko teillä kokemusta tästä firmasta? Onko joku pitänyt kotikutsuja?
Homma toimii samaan tapaan kuin oriflame tai tupperware, mutta mun mielestä näissä koruissa on jotain ideaa ja ne on oikeasti hyvännäköisiä. Hinta oli myös edullinen verrattaen mitä sama maksaisi kaupassa.
Itse ostin tämän:
Anhänger Herz mit Zirkonia Streifen

En siis ole mikään myyjä enkä yritä tässä mainostaa, kysyn vain kokemuksia, hyviä ja huonoja, koska mua kiinnostaa tuo jälleenmyyjän homma.

[QUOTE="vieras";27931366]Jos ystäväpiirisi koostuu tyhmistä ja hyväuskoisista niin anna mennä vaan![/QUOTE]

Jep, kyllähän ne "toimii" ihan samalla lailla kuin mikä tahansa lumelääke. Plaseboefektin voima on iso! Magneeteissa ei ole mitään parantavia ominaisuuksia, joten kannattaa kyllä myydä noita ihan vaan koruina jos ei halua valehdella ihmisille ja huijata heitä.

Magneettikoruja löytyy myös täältä ENERGETIX - Home
1174669_423305991113796_1189815046_n.png

[QUOTE="harakka";28964162]Jällenmyymisestä en tiedä, mutta onhan ne aivan ihania! :) Harmi, ettei kukaan ole pitänyt kutsuja viime aikoina enkä tunne yhtään jälleenmyyjää :([/QUOTE]

No tuo ei ole ongelma... ;) Laita vaikka mulle yhteystietosi, niin etsin sinulle lähimmän myyjän.

Yhteistyössä