Englannin kirkoissa juhlitaan jo Muhammedin syntymäpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä oli ennakoitavissa oleva vastaus, koska avatarisi näyttää ikääntyneeltä Laura Huhtasaarelta. Toisaalta, Alyssa Velaryon asuu aika etelässä...

Valyria_map.png
Arvostelet minua avataren perusteella? Tiedoksesi vaan että Laura ei kiinnosta minua.

Tsot tsot... Ei tää nyt näin voi eikä saa mennä että sotketaan asioita. Vaikka omassa uskossani oonkin melkoisen...huterahkon tuuliviirimäinen:notworthy:..niin kyllä tää mun luterilaisuuteni ja seurakuntalaisuuteni nyt vain närkästyy moisesta.

En todellakaan halua moista olla näkemässä enkä kuulemassa esim.omassa paikalliskirkossa. Tuommoinen/islamilaisuus ei sinne kuulu.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Mä luulin että sä rageet mulle pullasta. :unsure:

En mä mitään luomumummeleita kuten paulaa jaksa motata nyrkillä.
Tein hänen kanssaan sovinnon, ja sen kunniaksi vien hänet keväiselle opintomatkalle tänne: :coffee:

http://www.yara.fi/
Älä nyt sellasia musta luule...mä nyt sulle vois rageta mistään.:love:

Mitä se tähän kuuluu? Enkä katsonut oliko ne sun aloittamia ketjuja.
Se harmittaa, ettei koulussa kukaan kertaakaan opettanut tällaista, ei missään. Miksiköhän ei? Britanniastahan on puhe tässä?
Mietipä noita uudestaan siellä halkokuorman (äläkä ala puhua polttopuista) vieressä, ei täällä.
Hopi hopi.

Tsot tsot... Ei tää nyt näin voi eikä saa mennä että sotketaan asioita. Vaikka omassa uskossani oonkin melkoisen...huterahkon tuuliviirimäinen:notworthy:..niin kyllä tää mun luterilaisuuteni ja seurakuntalaisuuteni nyt vain närkästyy moisesta.

En todellakaan halua moista olla näkemässä enkä kuulemassa esim.omassa paikalliskirkossa. Tuommoinen/islamilaisuus ei sinne kuulu.

Sori nyt vaan, mutta meidän siis meidän luterilainen kirkkomme on hyvinkin ottanut ensi askelia musuttamisen suuntaan. Pian siellä julistetaan mullahin uskoa ja Kristus heivataan romukoppaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä