Enhän mä nyt ollut ihan kamala äiti vaikka musta tuntuu siltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keiju

Vieras
Laitoin eka- ja viidesluokkalaisen kävelemään kouluun, matkaa noin 2km.

Yleensä olen vienyt autolla, äitiyslomalla kun olen mutta nyt kun on jo aamusta valoisaa niin ajattelin että saavat alkaa kävellä ettei tarvi vauvaa ja taaperoa herättää joka aamu mukaan.

Ja joo, jos olisin töissä niin joutuishan noi sittenkin ainakin osan aamuista kävelemään, mutta miks mulla on huono omatunto siitä etttä pienet kävelee tuolla?

Nykyisin lapset ei jaksa/viitsi itse liikkua mihinkään kun joka paikkaan viedään autolla, vaikka matkaa ei olisi kuin 1 km. Ei ole tosiaankaan liian pitkä matka kävellä! Kunhan vain kulkevat varovasti, liukasta on ja autoilijoilla pitkät jarrutusmatkat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nykyisin lapset ei jaksa/viitsi itse liikkua mihinkään kun joka paikkaan viedään autolla, vaikka matkaa ei olisi kuin 1 km. Ei ole tosiaankaan liian pitkä matka kävellä! Kunhan vain kulkevat varovasti, liukasta on ja autoilijoilla pitkät jarrutusmatkat.

mä luulen et paljon enempi on kyse vanhempien peloista, liikenne on välillä aika kaoottista, puhumattakaan niistä rikollisista sekopäistä mitä tuolla saattaa pyöriä. Kyllä muakin kauhistuttaa ajatus laittaa joskus muksu ominpäin tuonne liikkeelle.