A
ahhhdistuss
Vieras
miten mun pitäis toimii ko oltiin miehen kans n5v yhdes. Erottiin heinäkuun lopus ja siitä 2vkoa sain tietää olevani raskaana. Noh aluks mies oli onnessaan mut sit halus et teen abortin et olis kaikil helpompaa,kun ei yhdes enää olla (en halua palata) noh ei ollu sillo enää mahdollistakaan,enkä varmasti olis edes tehny..
Haluan että lapsi kastetaan, mies ei itse kuulu enää kirkkoon ja hän taas ei halua että lapsi kastetaan..
Sanoo nyt etten anna hänen olla isä lapselleen?? mä nimenomaan haluan sen olevan lapsen elämässä. Hän ei kuulemma saa päättää mistään mitään?? mä ole muuta päättäny ko et haluan kasteen vaik en mikään uskovainen olekkaan enempi perinne. Jotenki silti kyl sapettaa toimii toisen tahtoa vastaan..
ärsyttää nua väitteet
se painottaa sitä et mein pitäis yhdes päättää, toisinsanoen pitäis toimii sen pään mukaan aina. Haukku mut sit pystyyn ja kielsi ottamast enää mitään yhteyt ja ei kuulemma tuu lasta mun kanssa.
2kk myöhemmin
txtsin sille uutena vuotena jotai toivotuksii jne se sanoo et oon vieny häneltä lapsen ja äidiltään lapsenlapsen??? että hän kyllä haluaisi olla lapsen elämässä mutta ei anneta?? hän haluaa tavata ja sopia lapseen liittyvistä asioista että miten tästä eteenpäin,nähdä miten mun vatsa kasvaa jne haluaa synnytykseen mukaan ja kaikkee. Mun pitäis käydä siellä usein nyt raskaus aikana että se pääsee tähän juttuun mukaan.
Mutta kun mä en haluais käydä siellä ko pian mä olen taas tossun alla
Pitäis olla niinko yhdes oltais? miten te muut olette hoitanu näit asioit mitkä mulla on vielä edessä? onko mies ollu silti ultrissa mukana yms oonko kamala jos haluan vaikka itse päättää lapsen nimen?? ei me päästä siitä yhteisymmärrykseen
onks se väärin?
näittekö useinki exän kanssa ennen lapsen syntymää? (rv26) kävittekö yhdessä ultrissa? vai näittekö vasta sairaalassa? miten nää jutut menee?
Haluan että lapsi kastetaan, mies ei itse kuulu enää kirkkoon ja hän taas ei halua että lapsi kastetaan..
Sanoo nyt etten anna hänen olla isä lapselleen?? mä nimenomaan haluan sen olevan lapsen elämässä. Hän ei kuulemma saa päättää mistään mitään?? mä ole muuta päättäny ko et haluan kasteen vaik en mikään uskovainen olekkaan enempi perinne. Jotenki silti kyl sapettaa toimii toisen tahtoa vastaan..
2kk myöhemmin
txtsin sille uutena vuotena jotai toivotuksii jne se sanoo et oon vieny häneltä lapsen ja äidiltään lapsenlapsen??? että hän kyllä haluaisi olla lapsen elämässä mutta ei anneta?? hän haluaa tavata ja sopia lapseen liittyvistä asioista että miten tästä eteenpäin,nähdä miten mun vatsa kasvaa jne haluaa synnytykseen mukaan ja kaikkee. Mun pitäis käydä siellä usein nyt raskaus aikana että se pääsee tähän juttuun mukaan.
Mutta kun mä en haluais käydä siellä ko pian mä olen taas tossun alla