V
vieras..
Vieras
Hoidin isoäitini asioita vuosien ajan hänen pyynnöstään ja hän antoi myyntiin tavaroitaan joita möin netin kautta ja hoidin hänen mökkinsä vuokrausta ja rahat tulivat tililleni, koska hänellä vain vanhanaikainen tili ja minun tililtä näki maksut heti nettipankin kautta. Hoidin maksut sitten oman tilini kautta noista minun tilille hänelle tulleista rahoista. Isoäitini ei ollut koskaan edunvalvonnassa. Tuo menettely oli ok myös muille lapsenlapsille. Nyt tällainen pitkälti yli 70v nainen on alkanut haukkumaan minua tuosta toiminnasta rikollisena toimintana ja tosiaan jakaa tätä tietoa pitkin kyliä. Olen kuulemma vienyt mummoni omaisuutta ja pitänyt rahat itse. Hänen puheensa alkaa mennä kunnianloukkausen puolelle, mutta mietin olenko itse tosiaan syyllistynyt rikokseen jos toisen henkilön tulot on tulleet minun tilille? Mummoni ei saanut asumistukia tms. eli se että rahat tulivat minun tilille ei ollut vaikutusta hänelle muuta kuin, että nähtiin suoraan että maksu oli tullut eikä maksuyhteydessä pitänyt maksaa 8euron palvelumaksua joka laskusta. Isoäitini menehtyi vähän aikaa sitten äkillisesti. Kauankohan minun pitää säästää noita hänen laskujaan sekä kuitteja jotka on maksettu tililtäni? Olen laskuihin kirjoittanut viestikenttään mummoni nimen ja mikä maksu ja mistä.