ennakoivat merkit lähestyvästä synnytyksestä uudelleensynnyttäjällä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Neljäs lapsi jo tulossa, la ensi vkolla ja supistuksia on ollu tuskin ollenkaan! Maha on jotenki "sekaisin"ja kestokipee joten mietin onko tämä jonkinmoinen merkki lähestyvästä synnytyksestä? Pitäs lähtee ajaan pidempää matkaa ja mietin jääkö se nyt tekemättä...kertokaapa ennakoivista oireista uudelleensynnyttäjät?
 
Ei mulla mitään oireita ollut. Edellisenä päivänä olin vielä uimassa ja ottamassa aurinkoa, illalla käytiin kahvilla siskon anopilla. Ensimmäinen merkki (supistus) tuli n. 4,5h ennen kuin vauva oli ulkona.
 
Vauvan alasporautumisen tunnetta oli monta viikkoa eli ei mikään ennakoivatunne sinänsä. Samana päivänä oltiin vielä kaupungilla syömässä ja leikkipuistoilemassa. 16.30 alkoi säänölliset supistukset ja puolilta öin poika pihalla.
 
kolmannesta supistuksia tullla yöllä, mutta ei todellakaan mitään kipeitä, vaan semmoista jomotusta, mentiin sovittuun yliaikaiskontrolliin, ja olin ihan varma että kotiin lähdetään, mutta olinkin 5 cm auki, ja saliin siitä mentiin. Synnytys käynnistyi kunnolla 16.30 ja tyttö oli maailmassa 18.04 Eli nopsaan tuli, kun päätti tulla. ja viikkoja 41+3
 
Ei mitään, edellisenä päivänä ravasin ympäri kaupunkia esikoisen kanssa shoppailemassa ja lasten tapahtumaa kiertämässä, illalla harrastettiin miehen kanssa seksiä parin viikon tauon jälkeen. Yöllä alkoi säännölliset supistukset ihan varoittamatta.
 

Yhteistyössä