ennen aikaiset kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyntti

Jäsen
27.06.2011
82
0
6
hei rakkaat lukijat ja kirjoittajat.

Painin ongelman kanssa, johon haluaisin vastauksen.

Eli ovulaatio päiväni oli noin 22.6. Emme käyttäneet ehkäisyä edellisenä tai samana päivänä.

Noin parin päivän päästä minulle tuli raskausoireita. Ne jatkuivat, kunnes nyt lauantaina alkoi vuoto.

Eli minulla kuukautiset ovat aina olleet säännölliset, 28 päivää. koskaan ei ole ollut heittoja. Kuukautiseni olisi pitänyt alkaa tiputuksella nyt keskiviikkona 6 päivä ja alkaa kunnolla lauantaina. Mutta nyt aloin vuotamaan verta lauantaina 2.7. eli 5 päivää aikaisin.

Vuoto oli pientä, kunnes tänään se suureni, mutta hetkellisesti. myös kuukautis kipumainen kipu tuli, mutta se oli erilaista kuin oikeat kuukautis kivut, jota minulla on ollut. se oli lievempää ja tuntui lähinnä vain oikealla puolella.

Voisiko joku jakaa kanssani, jos on ollut samaa kokemusta. Pahoittelen jos teksti oli epäselkeä, sillä olen aika järkyttynyt ja peloissani.

Kiitän kaikkia, jotka jaksavat minulle vastata! :hug:

Mikä sua pelottaa asiassa? Sulla on saattanut olla keskenmeno. Vuotohäiriöitä voi myös tulla, vaikka ei koskaan ennen olisi ollut. Jos raskaustestin teet, niin minusta erityisesti, jos se on positiivinen, se kannattaa toistaa vaikka muutaman päivän päästä.

Yhteistyössä