Ennen raskautta 64kg. , kun tulin raskaaksi laihduin 4kg. Paino ei nouse!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalakukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalakukko

Vieras
Sori sekava otsikko! :) Minulla on nyt rv.21 menossa, eikä paino ole noussut, kuin 1,5kg. Painoin ennen raskautta 64kg. ja raskaaksi tulon myötä painoni laski neljä kiloa. Mielestäni syön ihan reippaasti, mutta painoa ei vain tule. Terkkarilta alkaa tulla jo valitusta. Muita, joilla paina ei meinaa nousta? Painan siis nyt 61,5kg.

Mun mielestä ihan normaalia. Mulla on 4 raskautta takana ja puoleen väliin mennessä painoa on tullut ekassa 3kg ja kahdessa 1,5kg ja neljännessä -1,5kg. Eniten painoa on tullut rv 30 jälkeen.

no minulla vasta rv 13 ja paino tippunut 2 kg (ilman mitään pahoinvointia) tosin tästäkin valitettiin, vaikka olen hyvin ylipainoinen ja luulisi, että olisi vaan hyvä että tippuu. Syön monipuolisesti ja terveellisesti ja herkuttelua ei ole ollenkaan.

Itselläni oli alkupainoa kesällä 76 kiloa ja yhtenä aamuna käväisi 70,8 lukemissa noin rv 12 tienoilla. Viimeksi neuvolassa vaaka näytti 73-4.

Rv 21+6 menossa tänään. Aamulla vaaka näytti yllättäen 75,9, että ei varmasti huolta sinullakaan. Kyllä sitä painoa varmasti alkaa kohta kerääntyä!

Yhteistyössä