"Ennen woke oli cool – nyt pelkkä haalistuva kirosana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysyit esimerkkiä wokesta. Sait esimerkin wokesta. Nyt on siis todistettu, että kyseinen ideologia on levinnyt Suomeenkin ja voit keskittyä itse asiaan sen ihmettelemisen sijaan, että onko suomessa wokea vaiko ei.

Ilmeisesti seuraava kysymyksesi kuuluu, että onko woke pelkkiä sateenkaarimerkkejä. Vastaus on ei, mutta jos tietämyksesi on tuolla tasolla, niin ehkä ihan ensiksi vähän googletat mistä on kyse ennen kuin vaivaat muita ihmisiä viesteilläsi.
Nyt kun Trump astuu valtaan, ei näy enää sateenkaaria? On se hieno mies 😍

Kysyit esimerkkiä wokesta. Sait esimerkin wokesta. Nyt on siis todistettu, että kyseinen ideologia on levinnyt Suomeenkin ja voit keskittyä itse asiaan sen ihmettelemisen sijaan, että onko suomessa wokea vaiko ei.

Ilmeisesti seuraava kysymyksesi kuuluu, että onko woke pelkkiä sateenkaarimerkkejä. Vastaus on ei, mutta jos tietämyksesi on tuolla tasolla, niin ehkä ihan ensiksi vähän googletat mistä on kyse ennen kuin vaivaat muita ihmisiä viesteilläsi.
👍

En seuraa urheilua, mutta oletan Suomenkin maajoukkueissa näkyneen kapteeneilla sateenkaarinauhoja. Siinä yksi esimerkki. Toinen hyvä ovat vaikkapa Black Lives Matter -mielenosoitukset. Puhdasta wokea.
Näitä hihamerkkejä oli jo junnuliigassa.
Meidän lapset eivät suostuneet käyttämään!😁
Vain normaali hihamerkki kelpasi.
Nuorin pelaa vieläkin, välillä myös kapteenina, eikä vieläkään laita sateenkaarimerkkiä.

Ovat myös laittaneet opettajat solmuun koulussa kyseenalaistamalla ja esittäen hyviä kysymyksiä.

Teoilla tämä torpataan, ei puheilla.😁

Ihmiset tuntuvat olevan jotenkin oudon vietävissä, ikään kuin ei mietittäisi asioita ja niiden seurauksia sen kummemmin. Otetaan vain ohjeet vastaan, syötetään ne eteen päin, ja vastaanottaja nielee nepurematta!😦

Näitä hihamerkkejä oli jo junnuliigassa.
Meidän lapset eivät suostuneet käyttämään!
Vain normaali hihamerkki kelpasi.
Nuorin pelaa vieläkin, välillä myös kapteenina, eikä vieläkään laita sateenkaarimerkkiä.

Ovat myös laittaneet opettajat solmuun koulussa kyseenalaistamalla ja esittäen hyviä kysymyksiä.

Teoilla tämä torpataan, ei puheilla.

Ihmiset tuntuvat olevan jotenkin oudon vietävissä, ikään kuin ei mietittäisi asioita ja niiden seurauksia sen kummemmin. Otetaan vain ohjeet vastaan, syötetään ne eteen päin, ja vastaanottaja nielee nepurematta!
👍

Bye bye woke!

Aikuiset ihmiset pelkää sateenkaaren värejä?

Minusta on outoa vedota pelkäämiseen. Tämä vaikuttaa heikkotasoiselle manipuloinnille.

En ymmärrä miksi kenenkään seksuaalisuutta pitää erityisesti juhlistaa tai tuoda esille. Tai miksi lasten/nuorten tai urheiluseurojen tarvitsee ottaa lainkaan osaa tunnistaakseen kenenkään seksuaalisia taipumuksia?

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kukin voi vapaasti olla juuri sillä tavoin seksuaalinen kuin on (lain rajoissa) ja ilmaista itseään valitsemallaan tavalla, mutta miksi minun pitää ilmaista kenenkään muun seksuaalisuutta?

Ei muuta, kuin rakkautta jakoon valitsemallaan tavalla.

Minusta on outoa vedota pelkäämiseen. Tämä vaikuttaa heikkotasoiselle manipuloinnille.

En ymmärrä miksi kenenkään seksuaalisuutta pitää erityisesti juhlistaa tai tuoda esille. Tai miksi lasten/nuorten tai urheiluseurojen tarvitsee ottaa lainkaan osaa tunnistaakseen kenenkään seksuaalisia taipumuksia?

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kukin voi vapaasti olla juuri sillä tavoin seksuaalinen kuin on (lain rajoissa) ja ilmaista itseään valitsemallaan tavalla, mutta miksi minun pitää ilmaista kenenkään muun seksuaalisuutta?

Kun aikuisiin ei woketus uppoa, niin ratkaisu on tuutata ideologiaa ihan päiväkoti-ikäisestä asti.

👍

Kun aikuisiin ei woketus uppoa, niin ratkaisu on tuutata ideologiaa ihan päiväkoti-ikäisestä asti.

Tämä on varsinaista aivopesua. Nyt kun tunnustuksellisesta uskonnonopetuksesta on päästy, otettiin tilalle woke. Järkkyä.

Ollaan tilanteessa, jossa dysfasiaa hoidetaan kirurgisesti varsin heppoisin perustein. Minusta on eriskummallista, että ala- ikäiset eivät ole riittävän kypsiä päättämään lävistyksistä, mutta he voivat päättää sukupolensa. Minusta toki jokaisella on vapaus ilmaista itseään haluamallaan tavalla, mutta ala- ikäisten mielenterveyden ongelmia pitäisi hoitaa asiaankuuluvalla tavalla. Ei hormoniblokkareilla (joiden vaikutus on pysyvä) tai kirurgisesti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä