Enneuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Näin viime yönä unta, että eräs tuttu odotti vauvaa ja laskettu aika oli joulukuussa. Se oli niin todentuntuinen uni, että mun oli pakko kertoa se tälle henkilölle. No, ei se uni ihan väärässä ollut, heille pitäisi syntyä vauva marraskuun lopulla. :D

Ja mä näin vkl unta, että mulla oli 3 sijasta 4 lasta. Mutta en millään muistanut sen pienimmän nimeä, isompien murkkujen nimet kyllä. Mutte en sen vauvan. Kokeilin mielessä kaikkia nimiä mut mikään ei kuullostanut oikealta. En kyllä ole raskaana, ymmärtääkseni.

Vau, hieno enneuni. Sinun kannattaa alkaa kuuntelemaan uniasi ja pitää vaikka unipäiväkirjaa. Unissa kerrotaan monia asioita, jotka ovat "piilotettu" symboleihin. Lue unien tulkinta palstaa plazan sivuilla

Minun enneunet kertovat usein dramaattisista, surullisista asioista.
Esim,näin unta, että teini-ikäinen tyttö itkee hysteerisesti peittäen kasvot käsiinsä. Seuraavana päivänä tapahtui Kauhajoen kouluampuminen.
Näen unessa etukäteen myös riitoja. Näen ketkä riitelee ja joskus miksi riitelee.
On niitä onnellisiakin unia, onneksi.

Ootko ollut tämän tutun kanssa tekemisissä?
Jos oot, oot luultavasti "lukenut" tästä ihmisestä tämän raskauden ja vasta unen kautta tajunnut sen. Mutta jos et, niin sitten enneuni.
Olen saanut kanssa samanlaisen enneunen kaveristani, joka asui toisella paikkakunnalla.

näin yksi yö unta että kaverini lentää pyörän kanssa syvään kuoppaan /ojaan ja unessa hänellä oli vedet silmillä ja ei itkenyt vaan oli vähän shokissa mutta hänellä lensi unessa myös mp3-soitin suuhun .sitten kerroin seuraavana aamuna kavereilleni unesta.sitten kun unesta oli kulunut joku 2 pv oltiin tulossa rannalta ystäväni lenti pyörällä todella syvään ojaan , hän lensi istualteen ja pyörä tuli hänen jalkojen päälle ja hänellä oli vedet silmillä ja oli shokissa. :D

Yhteistyössä