Ennustin (?) erään ihmisen kuoleman (sattumalta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa

Vieras
Outo juttu sattui.

Soittelin eräälle vanhalle sukulaiselle, että moneltakos sitä sopii tulla silloin x. heinäkuuta kakkukahville. Sukulainen oli äimänä, että miten niin. Minä sanoin että no älä nyt viitsi kursailla, silloinhan on sulla merkkipäivät, oon tähän kalenteriinkin laittanu oikein. Sukulainen totes että ei, hän on syyskuussa syntyny. Minä hämmästeleen että onko näin, mikäs ihme, onko sulla nimpparit sillon vai miksi mä sen päivän suhun nyt liitän, mitä sillon tapahtuu?

Sinä päivänä kyseinen henkilö kuoli. Ihan odotettavissa olevan kuoleman, vanha ihminen, mutta silti en ymmärrä mikä sai mut etukäteen ajattelemaan että kyseinen päivä liittyy häneen, on hänen merkkipäivä?

Se on mulla kalenterissa rengastettuna, vieressä lukee "Muista X:ää"

Et varmaankaan tosiaan pystynyt yhdistämään tunnetta varsinainseen tapahtumaan koska muutenhan ett olisi hänelle SOPIVAA aikaa kysynyt.
Nuo ovat ihmeellisiä asioita. Joskus mietin että mitä hyötyä on tietää jotain etukäteen , varsinkaan ikävää asiaa jos sitä ei kuitenkaan voi muuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Et varmaankaan tosiaan pystynyt yhdistämään tunnetta varsinainseen tapahtumaan koska muutenhan ett olisi hänelle SOPIVAA aikaa kysynyt.
Nuo ovat ihmeellisiä asioita. Joskus mietin että mitä hyötyä on tietää jotain etukäteen , varsinkaan ikävää asiaa jos sitä ei kuitenkaan voi muuttaa.

Juu en siis tietenkään etukäteen ajatellut että juu sillon se kuolee. Toki muuten oisin menny päivää ennen käymään hyvästejä jättään.

Mutta siis liitin sen päivän vahvasti häneen hänen "merkkipäivänään" jollon häntä pitää muistaa. Jos ei muuta niin onhan se hassu sattuma, että juuri sen päivän muistan väärin hänen syntymäpäiväkseen juuri sinä vuonna kun hän kuolee. 363 muutakin väärää vaihtoehtoa valittavana.

Kurjaa :/

Mä ennustin joskus että mun silloisesta opettajasta (mies) tulee naisellinen ja äidillinen. Kahden viikon päästä kerrottiin että opettaja on ottanut lomaa koska hänen adoptiotyttärensä on juuri syntynyt.

Uusimmat

Yhteistyössä