Ennustusketju -LUE OHJEET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nuori maaliskuussa syntyneen tytön äiti, ruskeat pitkät hiukset, vihreät silmät, hoikka ja muutenkin pienikokoinen.

Valmistunko koskaan tahtomalleni alalle? Löydänkö oppisopimuspaikan vai palaanko koulun penkkiin? Mites töiden saanti valmistuttua?

Alkuperäinen kirjoittaja alisa:
Olen 37v vaalea ja harmaasilmäinen, normaalipainoinen ja rv 28 toista lasta odottava nainen. Millä vkolla vauvamme tulee maailmaan ja kumpi mahtaa olla kyseessä=)?

Vauva syntyy viikolla40-41 (41 tulee vahvemmin) , poikavauva.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:
Alkuperäinen kirjoittaja viuviu:
Olen tummahiuksinen, muutama kilo ylipainoa, 31-v. kysymys; kuinka meillä käy miehen kanssa, kannattaako yrittää?

Lopputulos on täysin teistä riippuvainen, mutta enemmänkin näen tässä luovuttamisen halua, väsymystä tilanteeseen, voimattomuutta. Pitkäjänteisellä yrittämisellä näen, että pääsisitte tästä ylitse. Mutta se vaatii molempia osallistumaan. Vaikka miehesi vaikuttaisi alkuun olevan haluton osallistumaan parisuhteenne korjaukseen, saat hänet siihen kyllä mukaan ajan kanssa.

Kiitos, oli osuva vastaus. Näin juuri tällä hetkellä on, ei jaksaisi ja mies vielä vähemmän. Mutta periksi en ole aikonut antaa. Kriisit kuuluvat pitkään parisuhteeseen ja meillä todella iso kriisi, josta ei voi päästä muutamassa viikossa yli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ristiverinen, pitkät hiukset, siniset silmät, 39v.

Onko ihastukseni minusta kiinnostunut ja seuraako tästä suhdetta?

Lyhyt romanssi seuraa, ei valitettavasti pitempiaikaista. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa siltä, että et ole juuri pahoillasi tuon suhteen loppumisesta tuolloin kun asia on ajankohtainen.

Lyhyt romanssi seuraa, ei valitettavasti pitempiaikaista. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa siltä, että et ole juuri pahoillasi tuon suhteen loppumisesta tuolloin kun asia on ajankohtainen.

Minulle ennustettiin kesällä, että kohtaan talvella sen, joka on minua varten ihan tarkoitettu. Kuulemma sielun tasolla tehty sopimus. Näetkö todeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Olen 38v., tällä hetkellä kastanjanruskeat puolipitkät hiukset. paino normaaliin rajoissa ja pituus 162 cm.
Saanko töitä valmistuttuani? Miten pärjään yövuoroissa?

Pärjäät kyllä yövuoroissa, sinulla on ammattitaitoa joka vain kasvaa ja kehittyy ajan saatossa. Muista se. Töitäkin saat, alkuun pätkiä ja työpaikkakin vaihtuu muutamaan otteeseen. Mutta ota se kokemuksen kertymisen kannalta, arvokkaita aikoja ovat.

Olen 37 v. kahden lapsen äiti, naimisissa, parisuhde kukoistaa. Saanko vielä kolmatta lasta vai ovatko nämä nyt tässä? Mies ei edes halua kolmatta.

En näe teille enempää lapsia. Pääset tuosta ylitse ja parisuhteenne säilyy kukoistavana pitkään. Itseasiassa olet yksi harvoista onnekkaista, näen että liittonne säilyy rakkauden täyteisenä ja vahvana kunnes kuolema teidät erottaa.

Olen vaaleahiuksinen ja silmäni on taivaansiniset (vaaleat). Ikää on 23 vuotta. Saadaanko vielä lapsia, sukupuoli? Millä aikahaarukalla se tulee tapahtumaan, jos tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti2009:
Olen nuori maaliskuussa syntyneen tytön äiti, ruskeat pitkät hiukset, vihreät silmät, hoikka ja muutenkin pienikokoinen.

Valmistunko koskaan tahtomalleni alalle? Löydänkö oppisopimuspaikan vai palaanko koulun penkkiin? Mites töiden saanti valmistuttua?

Palaat koulunpenkille, mutta en ole ihan varma valmistutko, sillä näen että mielesi haaveammatista vaihtuu myöhemmässä vaiheessa ja suuntaat katseesi kohti tuota uutta haavetta. Ammatin kyllä saat ja töitäkin tuolloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
30 vuotias, lyhyt ja hoikka, mitä nyt vatsankohdilta vähän epäkuosissa ;) blondattu mutta oikeasti se 'tavallinen' maantiehiekanruskea tukka.

Lyökö mun ideani läpi? Tulenko mä elättämään itseni ja perheeni sillä?

Pääset kyllä toteuttamaan ideaasi, mutta elinkeinoksi siitä ei valitettavasti ole yksinään.

Minulle ennustettiin kesällä, että kohtaan talvella sen, joka on minua varten ihan tarkoitettu. Kuulemma sielun tasolla tehty sopimus. Näetkö todeksi?

Valitettavasti en näe tähän asiaan mitään. Johtuu ehkä siitä, ettei ole lupa mennä tutkailemaan toisten ennusteita. Toivon puolestasi, että näin kuitenkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
30 vuotias, lyhyt ja hoikka, mitä nyt vatsankohdilta vähän epäkuosissa ;) blondattu mutta oikeasti se 'tavallinen' maantiehiekanruskea tukka.

Lyökö mun ideani läpi? Tulenko mä elättämään itseni ja perheeni sillä?

Pääset kyllä toteuttamaan ideaasi, mutta elinkeinoksi siitä ei valitettavasti ole yksinään.

No höh. Kiitos ennustuksesta :flower:

32-vuotias, lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Vihreät silmät ja ilman värjäyksiä maantien värinen tukka. Naimisissa, yksi lapsi.

Tulenko koskaan onnistumaan laihduttamisessa?

Alkuperäinen kirjoittaja odotanko?:
Nainen, 166 cm, 62 kg. Punaiset pitkät hiukset, siniset silmät.

Saanko vielä lapsen/ lapsia? Monta? Odotanko jo? :)

Saat vielä yhden lapsen, pienen pojan. Mutta en näe sitä, koska hänet saat. Tästä kierrosta hän ei ainakaan saa alkuaan.

Yhteistyössä