V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Olen 27 vuotias punapää. Olen lyhyt ja ylipainoinen. Valmistunko ensi keväänä ja saanko koskaan työpaikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja alisa:Olen 37v vaalea ja harmaasilmäinen, normaalipainoinen ja rv 28 toista lasta odottava nainen. Millä vkolla vauvamme tulee maailmaan ja kumpi mahtaa olla kyseessä=)?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:Alkuperäinen kirjoittaja viuviu:Olen tummahiuksinen, muutama kilo ylipainoa, 31-v. kysymys; kuinka meillä käy miehen kanssa, kannattaako yrittää?
Lopputulos on täysin teistä riippuvainen, mutta enemmänkin näen tässä luovuttamisen halua, väsymystä tilanteeseen, voimattomuutta. Pitkäjänteisellä yrittämisellä näen, että pääsisitte tästä ylitse. Mutta se vaatii molempia osallistumaan. Vaikka miehesi vaikuttaisi alkuun olevan haluton osallistumaan parisuhteenne korjaukseen, saat hänet siihen kyllä mukaan ajan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:olen 27 v. ruskeatukkainen, pitkä tukka ja vähän ylipainoinen.
haluaisin tietää saanko vielä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ristiverinen, pitkät hiukset, siniset silmät, 39v.
Onko ihastukseni minusta kiinnostunut ja seuraako tästä suhdetta?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäippä:Olen 30v ruskeahiuksinen ja vihreäsilmäinen, hieman ylipainoinen, kahden lapsen äiti. Tulenko enää raskaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ristiverinen, pitkät hiukset, siniset silmät, 39v.
Lyhyt romanssi seuraa, ei valitettavasti pitempiaikaista. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa siltä, että et ole juuri pahoillasi tuon suhteen loppumisesta tuolloin kun asia on ajankohtainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:Olen 38v., tällä hetkellä kastanjanruskeat puolipitkät hiukset. paino normaaliin rajoissa ja pituus 162 cm.
Saanko töitä valmistuttuani? Miten pärjään yövuoroissa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen 37 v. kahden lapsen äiti, naimisissa, parisuhde kukoistaa. Saanko vielä kolmatta lasta vai ovatko nämä nyt tässä? Mies ei edes halua kolmatta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:24v tummahiuksinen. Iloisesti naimisissa, mutta miten käy työasioiden?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti2009:Olen nuori maaliskuussa syntyneen tytön äiti, ruskeat pitkät hiukset, vihreät silmät, hoikka ja muutenkin pienikokoinen.
Valmistunko koskaan tahtomalleni alalle? Löydänkö oppisopimuspaikan vai palaanko koulun penkkiin? Mites töiden saanti valmistuttua?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:30 vuotias, lyhyt ja hoikka, mitä nyt vatsankohdilta vähän epäkuosissablondattu mutta oikeasti se 'tavallinen' maantiehiekanruskea tukka.
Lyökö mun ideani läpi? Tulenko mä elättämään itseni ja perheeni sillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ristiverinen, pitkät hiukset, siniset silmät, 39v.
Lyhyt romanssi seuraa, ei valitettavasti pitempiaikaista. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa siltä, että et ole juuri pahoillasi tuon suhteen loppumisesta tuolloin kun asia on ajankohtainen.
Minulle ennustettiin kesällä, että kohtaan talvella sen, joka on minua varten ihan tarkoitettu. Kuulemma sielun tasolla tehty sopimus. Näetkö todeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:30 vuotias, lyhyt ja hoikka, mitä nyt vatsankohdilta vähän epäkuosissablondattu mutta oikeasti se 'tavallinen' maantiehiekanruskea tukka.
Lyökö mun ideani läpi? Tulenko mä elättämään itseni ja perheeni sillä?
Pääset kyllä toteuttamaan ideaasi, mutta elinkeinoksi siitä ei valitettavasti ole yksinään.
Alkuperäinen kirjoittaja odotanko?:Nainen, 166 cm, 62 kg. Punaiset pitkät hiukset, siniset silmät.
Saanko vielä lapsen/ lapsia? Monta? Odotanko jo?![]()