Ennustusta voisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninna74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HEI

näätkö mulle lapsia lisää (ikää 43 ja miehellä kutakuinkin saman verran.)
3 lasta on, 4. haaveissa miksei viideskin...
me ollaan onnellisia ja rakastetaan ja luotetaan toisiimme.
miten työ? molemmilla on vakkari työ mutta ei ehkä sitä toiveiden työtä, varsinkaan minulla.

asunto?, muuttaminen?, vanhempien lapsien tulevaisuuden näkymät?

Huomenta!
Olen todella myöhässä tämän viestin kanssa, mutta toivoisin silti että jos aikaa niin kertoisit mitä näet / koet mulle.
Ikää 27, naimisissa 2 lapsen äiti,mielestäni kaikki pitäisi olla meillä kunnossa mutta..
Haluaisin hieman selvyyttä tulevan päälle, saammeko mieheni kanssa menneisyyden virheen korjattua ja olisimme oikeesti onnellisia, tuleeko kesästä onnellisuuden aikaa?!Ja asia joka riippuu minusta täysin.. muuttuuko ulkonäköni lähitulevaisuudessa?!

Osaatko kertoa miltä näyttää elämämme täällä, missä nyt asumme?
Välillä tuntuu, että täällä tapahtuu ihmeellisiä (jopa pahoja) juttuja, kuvittelenko vain? (toivon niin).

Miltä näyttää terveytemme (en tiedä, mistä tämäkin mieleeni tuli).

Osaatko sanoa isästäni tai hänen tilanteestaan mitään?

Miksi mielessäni pyörii valkoinen talo, mäen päällä, johtuuko vain mummoni unesta, vai tuleeko liittymään elämääni jollain tavalla? onkohn kyse siitä talosta, mitä ajattelen?

Olen 40v nainen viiden lapsen äit mieskin kuuluu pakettiin.Olen hiukan hukassa itseeni kanssa tällä hetkellä ,parisuhde mietittyttää, talous rassaa, työpaikanvaihtoa toivoisin miten siis elämää kuljettaa ?järjestyykö asiat ?

Yhteistyössä