Enpä olis uskonut että jaksan kantaa huolta raskausarvista mutta.... (martina...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuraskauden alakulot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuraskauden alakulot

Vieras
Tätä lasta on odotettu ja toivottu kauan, keskenmenokin takana. Vannoin koko alkuraskauden, että en valita mistään pienistä, ja raskausarvistakin olen vain ylpeä jos niitä tulee.

No nyt on sitten raskaus viimeisillään ja maha täynnä punaisia raitoja, jotka harmittaa.

Ja nyt iltalehdessä näin sitten kuvan Martinasta, jolla ei ole YHTÄÄN raskausarpea tullut! Ja rouva on muutenkin niin timmissä kunnossa vaikka tyttö on muutaman kuukauden!

Mä luulen että itse en palaudu omilleni ikinä :(

(pieniä murheita niin..)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
joo onpas sulla ongelmat

No niinpä! Siksi valitankin täällä kun en muille kehtaa kun tiedän että on pieniä murheita, jotka ei oikeastaan ole edes murheita. Kunhan vaan hormoneissani mietiskelen kun en juuri muutakaan enää voi!

Alkuperäinen kirjoittaja ootko varma:
ootko varma ettei sillä ole arpia? jos ne on vaan meikattu tai photoshopattu kuvasta pois...?

Ei tainnut pääasia olla se Martina ja hänen raskausarpensa,vaan se et joillakin on arveton kroppa ja ap:llä ei.
Martinan kropasta sen verran,et hänhän on tehnyt sen eteen paljon työtä.

Ei minullekaan tullut yhtään arpea. Rasvasin kyllä mahaa joka päivä. En tiedä oliko siitä sitten hyötyä.

EN kyllä ymmärrä, että miksi ei olisi timmissä kunnossa?
Jos ei ole lihonut ns. liikaa raskauden aikana, niin varmasti palautuu takaisin nopeasti.

Jos taas on lihonut paljon, niin niistähän pääsee eroon. (Liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla)

Kaikkihan on aina itsestä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ootko varma:
ootko varma ettei sillä ole arpia? jos ne on vaan meikattu tai photoshopattu kuvasta pois...?

Ei tainnut pääasia olla se Martina ja hänen raskausarpensa,vaan se et joillakin on arveton kroppa ja ap:llä ei.
Martinan kropasta sen verran,et hänhän on tehnyt sen eteen paljon työtä.

niimpä :whistle:

No siinä jutussa ainakin sanottiin että ei ole yhtään arpea tullut! Onko se edes mahdollista?
Martina on kuitenkin niin kovin hoikka että pakkohan senkin nahkan on venyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siinä jutussa ainakin sanottiin että ei ole yhtään arpea tullut! Onko se edes mahdollista?

On mahdollista,sehän riippuu ihan kudoksista.
Rasvailu ja vedeb juonti kannattaa muistaa,ne auttaa jos on auttaakseen.

Tulipa Martinasta mieleen. Se on mun mielestä melko miehekkään näköinen, mutta (olisko ollu tän viikon) Pelkokertoimessa näytti tosi naiselliselta kun vieressä seisovaan Sini Helmeen vertasi.

On mahdollista. Itsekkin olin raskaaksi tullessa pieni ja lihoin 25 kiloa. Silti ei tullut arven arpea. Luulen että on ihotyypistä kiinni. Kuulemma vaaleaihoiset saavat arpia helpommin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

3 lasta, 4.tulossa eikä yhtään raskausarpea. Olen hoikka.

Yhteistyössä