Enpä olis uskonut että joskus kodinkone vois olla lempilahjani :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä tykkään semmoisista henkilökohtaisista lahjoista ja saa olla mielellään hömppäkin. Eli yöpaidoista, kasvovoiteista ja sen sellaisista :).

Anoppi varotteli jo ennakkoon että ei saa pettyä kun tulee vaan yksi lahja ja sekin yhteiseksi mulle ja miehelle. Mietin että varmaan jotain rakentamiseen liittyvää, mutta kyseessä olikin monitoimikone :D.

Ihanaa!!!! Mä olen tähän asti vaivannut vatkaimen kanssa kaikki taikinat ja se on ollut vähän raskasta välillä kun kuitenkin leivon aika paljon. Monta kertaa on ollut puhetta että tarvitsisin tuollaisen, mutta en oo ite malttanut ostaa. No, nyt on masiina, joka vaivaa taikinat, vispaa kermat ja muut, jauhaa lihat ja toimii myös tehosekoittimena. Ilmeisesti joillain lisäosilla (jotka kaiketi tarvii ostaa erikseen) voi vielä tehdä pastaa ja makkaraakin... ja ties mitä lisää :D.

Ja mies saa syödä kaikkia mun tekemiä herkkuja :D :p

Hhhei! Mäkin sain äitiltä etukäteisjoululahjaks monitoimikoneen ja rakastuin siihen, lähes yhtä paljon kun meidän uuteen imuriin keväällä =)
Eipä vähän ollut kiva vaivata ja mörssätä kaikki joulumössöt sillä :)

Monitoimikone on kyllä ihana ja kätevä, mutta minusta sen kokoaminen, purkaminen ja osien pesu on työlästä :ashamed: Helpompaa pestä raastin ja kulho kuin kulho, kansi, raastinterä, raastinterän pidike, kannen "painike"...

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Monitoimikone on kyllä ihana ja kätevä, mutta minusta sen kokoaminen, purkaminen ja osien pesu on työlästä :ashamed: Helpompaa pestä raastin ja kulho kuin kulho, kansi, raastinterä, raastinterän pidike, kannen "painike"...

Mun mielestä myös. Häälahjaksi oikein erikseen pyydettiin miehen vanhemmilta, ja käytetty viiden vuoden aikana ehkä alle kymmenen kertaa. :ashamed: Pulla- ja sämpylätaikinat kun teen käsin, ja muut taikinat on niin helppo vaan sähkövatkaimella hurauttaa.

Toivottavasti mä en koe työlääksi :). Ainakin hirmu innoissani odotan että pääsen kyseistä vempelettä käyttämään. Tosi isolta ja painavalta tuo vaikuttaa laatikossaan, toivottavasti ei ole siksi epäkäytännöllinen.

Tuon koneen on pakko olla kallis kun kerran se on anopin ostama (ei osta koskaan mitään halpaa), joten kyllä sitä täytyy käyttää vaikka olis työläskin :D. Siis jotta anoppikaan ei pahota mieltään hukkaan heitettyjen rahojen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Hei kuulostaa kivalta. Kerro kerro merkki, mua kiinnostaa!

Voi ei, mä en muista :ashamed: . Joku Kenwood jotain se on. Enkä tosiaan tiedä tarkaksi mitä kaikkea paketti sisältää kun en oo sitä vielä avannut. Itse asiassa jätettiin se anoppilaan säilöön ja otetaan se vasta uuteen kotiin :)

Mun kenwoodissa mukana ainaki taikinakoukku ja pari muuta "sekoitinta" ja sit se kannu millä esim. tehdään pirtelöitä yms. Sit lisäosiks voi ostaa niitä makkaranteko juttuja,lihamyllyjä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Mun kenwoodissa mukana ainaki taikinakoukku ja pari muuta "sekoitinta" ja sit se kannu millä esim. tehdään pirtelöitä yms. Sit lisäosiks voi ostaa niitä makkaranteko juttuja,lihamyllyjä jne.

Mä luulen että tuossa on se lihamylly mukana, mutta ei pasta-ja makkarantekovehkeitä. Näin olin paketista ymmärtävinäni. Toivottavasti talo valmistuu pian että pääsen näkemään mitä laatikko sisältää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Voi ei, mä en muista :ashamed: . Joku Kenwood jotain se on. Enkä tosiaan tiedä tarkaksi mitä kaikkea paketti sisältää kun en oo sitä vielä avannut. Itse asiassa jätettiin se anoppilaan säilöön ja otetaan se vasta uuteen kotiin :)

Suosittelen avaamaan ja testaamaan ennenkuin takuu umpeutuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos se on Kenwood niin se on HYVÄ tai oikeastaan ERINOMAINEN PARAS =)
Mulla on 20 vuotta vanha ja vielä pelaa kuin enkeli

No hyvä juttu :). Mä en tiedä noista mitään, mutta päättelen sen olleen melko hintava, etenkin kun se oli mulle ja miehelle yhteiseksi lahjaksi. Anopilla on siis tapana jouluisin ostaa meille melko kalliita lahjoja ja meille kaikille aika tarkkaan samalla summalla.

Mutta siis hyvä jos kone on hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Suosittelen avaamaan ja testaamaan ennenkuin takuu umpeutuu :)

Minkähän verran noissa on takuuta? Mä en millään viitsisi avata laatikkoa ennakkoon kun se tosiaan on niin iso ja avaamattomana voi säilyttää pystyasennossa. Tosin voishan sen sitten teipata uudelleen...

Hei mut mähän voisin alkaa hoputtamaan meidän timpuria laittamaan vauhtia työhönsä. Perusteena umpeutuva takuuaika :D :D

Yhteistyössä