Enpä olisi uskonut, että mä pohdin eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Ihan tosissani koko talven pohtinut eroa.

Mies on varmaan masentunut eikä halua apua. Syyttää mua kaikesta.

Mä en jaksa enään sen kiukkuilua, jatkuvaa tappelua ja syyllistämistä. Kai se on narsistikin, koska siinähän ei ole ikinä mitään vikaa...

Ja lapsikin tässä jo kärsii. Ja toista en ikinä tule saamaan jollen vaihda miestä...

Höh, kurjalta kuulostaa. Jos toisella on masennusta, eikä halua siihen apua, voi olla aika vaikeaa saada asioihin muutosta :/ Yksin on vaikea pitää suhdetta kasassa. Onko teillä pitkäkin yhdessäolo takana? Olisiko mitenkään mahdollista, että aika auttaisi tilanteeseenne?

No, mistä te sitten kränäätte?

Monella on tappelustrategiana tuo, että mitään ei myönnetä ja kaikesta syytetään. Eli ei tartte olla narsisti ollakseen tyhmä.

Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, esikoinen on 3-v.

Tuskin aika auttaa. Tuntuu että ainakin tää talvi meni koko ajan alamäkee eikä nyt ole yhtään helpompaa kyllä yhtään. Ja mä alan kohta pian katkeroitumaan tähän tilanteeseen ja en osaa olla sitäkään vähää tukena kuin nyt. Me oltiin vanhoja esikoisen saajia ja toinen täytys kyllä pistää jo yritykseen. Ja mies ei nyt halua ja mä luulen että mä katkeroidun lisää ja kaikki menee vaan huonommaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsä homma;26170736:
No, mistä te sitten kränäätte?

Monella on tappelustrategiana tuo, että mitään ei myönnetä ja kaikesta syytetään. Eli ei tartte olla narsisti ollakseen tyhmä.

Ihan kaikesta! Vaikka siittä että jostain syystä mies ei saanut näkymään lätkäpeliä niin huusi ja meuhkas ja kiros ja meni makkariin mököttään. Se on mun syy kuulemma kun oli netissä pitkään. Siis joo, ihan niinkuin oliskin.

Ihan älyttömiä syytöksiä koko ajan ja mun mollaamista ja kinaa kotitöistä (mieshän tekee siis kaiken, mä en tee ikinä mitään, sotken vain) jne.

Yhteistyössä