Enpä tiiä miten tän sanoisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Parin tunnin päästä pitäis olla terkkarin luona, ei paljon kiinnosta mennä kun tiedän mitkä valitukset taas tulee syömisistä ja juomisista. Se nainen on tiukkapipo noitten syömisten suhteen. Mä oon varma että se taas valittaa jostakin varsinkin siitä kun vappuviikolla tuli otettua useampi siideri, en oo kuukauteen käynyt siellä. Joudun viemään sinne ton ruokapäiväkirjavihon mukanani mistä se näkee noi syömiset. Plääh, masentaa :( .
Paino on tippunut joka viikko aina jonkun verran, kaiken kaikkiaan sitä on mennyt 8,5 kg 2 kk:ssa, luulis olevan muijan tyytyväinen. Saa sit nähä mikä kommentti sieltä tulee. Ootan että mun oma terkkari tulis takas töihin kun tiedän että hän ei turhista nipota jos paino kerran on laskussa koko ajan. Mutta kun tämän terkkarin mukaan pitäisi syödä paljon kasviksia, vihanneksia, hedelmiä, marjoja, ei mitään herkkuja saisi ottaa (jätskiä, pullaa yms). Mä en syö suklaata, irtokarkkeja, sipsejä kun ei maistu. Mutta kerron sitten mikä oli muijan kommentti mutta nyt jo pännii mennä sinne. Anteeksi vuodatus.

Sulla on pudonnut paino tosi hyvin! Käsittääkseni ihan sopiva vauhti painon putoamiselle..? Aivan mahtavan hienoa! Toivon kovasti että itsekin saan tuloksia, tänään alkais ensimmäinen ja viimeinen laihdutus"kuuri" ja tavoitteena painoindeksi 25.. Tällä hetkellä 32.5 :/

Käytkö jossain seurannassa? Anteeksi jos kyselen mutta kiva olisi tietää sinun kokemuksia ja jos voisit vähän kertoa miten sinulla on motivaatio pysynyt noiden 2kk aikana kun painon olet saanut noin hyvin putoamaan? Itseäni pelottaa miten saan pidettyä intoa yllä..

Tule kertomaan mitä terkkari sanoi!

Olisin onnellinen, jos minulta paino tippuisi tuollaista vauhtia. Oikeassahan se terkkari siinä mielessä on, että ruokavalioon pitäisi sisällyttää paljon kasviksia, hedelmiä jne.. Minkä varmasti tiedätkin, mutta kyllä herkutkin kuuluvat elämään ja sinuna en olisi yhtään huolissaan tuollaisen painonpudotuksen jälkeen.

Joo käyn kun mitataan verenpaine (alapaine ollut koholla jo kahdesti) ja verensokeri kondiksessa. Se vaan nyt oli niin että päätin jättää aluksi karkit ja suklaan pois, se eka viikko oli hankalaa mutta kun pääsin sen yli niin nyt ei tee ees enää mieli noita. Ihmeen hyvin, alotin liikkumisen tosi varovasti kun toi polvikin meni vielä kaiken lisäksi lumitöissä (vääntyi) ja sitä sitten podettiin kuukausi, nyt on jo parempi ja paino kun on tippunut näinkin hyvin niin jaksan liikkua paremmin. Ja motivaatio sen kun kasvaa kun paino putoaa ja jaksaa liikkua enemmän.
Kyllä mä syön välillä herkkuja ,lähinnä jätskiä ja pullaa mutta jätski on kevytversiota ja pullakin tavallista pitkoa tai kotipullaa, ei enää niitä rasvasia munkkeja ainakaan kovin usein.
Oon mä ihan tyytyväinen itteeni, olen kyllä jo varautunut siihenkin että tää painon putoaminen tyssää jossakin vaiheessa, ei tää voi olla näin helppoa mutta kun pääsis siihen 10 kg:n pudotukseen niin sitten ei haittaisi vaikkei se hirveesti putoaisi mut ei saisi kyllä noustakaan, siitä on pidettävä kiinni. Ja tulen tänään vielä tänne palstalle kertomaan että tuliko valituksia.

En mä muuten meniskään sinne jos olis pelkästään painon pudotuksen takia mentävä mutta kun toi verenpaine heittelee ja samalla mitataan verensokeri niin sen takia on vähän mentävä vaikkei haluaiskaan. Saiskohan sitä keploteltua ittensä kesäksi vapaaksi noista käynneistä ja rupeis käymään syksyllä vasta ja mullahan on lääkärin vastaanotto elo-syyskuun vaihteessa niin kyllä se lääkäri vois sitte sanoo että pitääkö siellä vielä käydä vai riittääkö että käyn lääkärin luona kahdesti vuodessa.

No niin, käyty on terkkarilla ja olin yllättynyt palautteesta. Yhtään negatiivista moitetta saatika olisi sanonut jotain syömisistäni ei kuulunut tällä kertaa, antoi mulle taputukset ja sanoi että 10 pistettä ja papukaijamerkin saan tästä painon pudotuksesta. On vaan niin helpottava olo kun jännitin niin kauheesti että mitä meinaa. Muttei lukenut koko vihkoa läpi vaan sieltä täältä ja kovasti kehui ja sanoi että painon pudotusvauhti on sopiva. Kiva mennä vielä ens kuussakin.
Nyt on tavoitteena saada toi 10 kg:n pudotus loppukuuhun mennessä muttei siitä puutukaan kuin se 1,5 kg. Mies uskoo että helposti menee kun tässä on vielä reilu 2 viikkoa aikaa koulujen loppumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
No niin, käyty on terkkarilla ja olin yllättynyt palautteesta. Yhtään negatiivista moitetta saatika olisi sanonut jotain syömisistäni ei kuulunut tällä kertaa, antoi mulle taputukset ja sanoi että 10 pistettä ja papukaijamerkin saan tästä painon pudotuksesta. On vaan niin helpottava olo kun jännitin niin kauheesti että mitä meinaa. Muttei lukenut koko vihkoa läpi vaan sieltä täältä ja kovasti kehui ja sanoi että painon pudotusvauhti on sopiva. Kiva mennä vielä ens kuussakin.
Nyt on tavoitteena saada toi 10 kg:n pudotus loppukuuhun mennessä muttei siitä puutukaan kuin se 1,5 kg. Mies uskoo että helposti menee kun tässä on vielä reilu 2 viikkoa aikaa koulujen loppumiseen.

hienoa :hug: :D voi kun itsekin saisin itseäni niskasta kiinni :ashamed:

Yhteistyössä