Enpäs usko että miehen kaveri tule meille vähään aikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies kutsui kaverin saunailtaan. No miehet saunoivat jonkun aikaa sitten menivät pihalle grillamaan. Ajattelin viedä suihkuun pientä ja pistä nukkumaan. Menin ottamaan valmiiksi voidepurkin jonka käytät lapselle suihkussa atooppiseen ihottumaan ja kappas vaan se oli melkein tyhjä. Suutuin ja paljon. Tarkoituksella laitoin sen purkin "piloon" shampoo, balzamin ja saippuaineen taakse ettei siihen kosketa. Voidetta oli puolet jäljellä kuin jätin ja purkin päällä on lappu joka laitettaan apteekissa kun se on reseptinä.
Menin pihalle ja kysyi epäystävällisesti mihin sitä voidetta oli käytetty ja kuka sitä käyttii. Miehen kaveri naureskeli siinä, että jo hän kokeili ja sen iho pehmeni ja ottii sitä lisää. Kysyin näkikö hän purkissa olevan lapun niin näki. Siinä se hymyili, suutuin vielä enemmän. Sanoin sille, että parempi olla näkymätön. Haukuin sitä jonkun aikaa ja lähdin pois.
Pointi tässä on se että jos/kun et ole omassa kodissa ja jos tavaraa ei ole tarkoitettu sinulle et sä koske siihen.
Meni jonkun aikaa ja se kaveri lähti. Rupesin tiedustelimaan mieheltä eikö se muka nähnyt kun kaveri ottii sitä voidetta niin kuulemaa kaveri jäi vielä suihkuun kun se läksi laittamaan vaatteita.

Tämmöinen kakkavaimo olen....

No on kyllä epäkohteliasta mennä lupaa kysymättä kyläpaikassa ottamaan voiteita tms. Itse en ottaisi kysymättä. Paitsi shampoota, saippuaa tms. minkä voi olettaa "kuuluvan tarjontaan" jos saunaan pyydetään.

En nyt ois haukkumaan ketään ruvennu vaan asiallisesti huomauttanut asiasta. Mikä siinä on ettei AIKUISET pysty asioitaan hoitamaan ASIALLISESTI!

Sen voiteen on pakko olla ihan helvetin kallista että aikuinen ihminen noin viitsii toimia. Ja niin kalliin linjamentin pitäisin sitten vieraiden sormien ulottumattomissa.

Minusta tuo "piilopaikka" oli aika huono. Olisin itse vienyt sen jonnekin oikeasti kauas pois.

Tosin myös kaverin käytös oli... tosi omituista. En koskisi kenenkään reseptirasvoihin, ei kävisi edes mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Olit kyllä rodella lapsellinen!:
En nyt ois haukkumaan ketään ruvennu vaan asiallisesti huomauttanut asiasta. Mikä siinä on ettei AIKUISET pysty asioitaan hoitamaan ASIALLISESTI!

On vähän vaikeata olla sen kaverin kohdalla YSTÄVÄLLINEN ja hoittaa asioita ASIALLISESTI kun se ajattelee vaan itseään oli kylässä tai ei...

Ja kun toinen naureskelee tyytyväisenä päin naama...

En ihan ymmärtänyt sun käytöstä... meillä rasvoja on rivissä atoopikkojen takia ja sen kun käyttävät vieraatkin jos haluavat. Ei se maailma oikeasti niin pienestä kaadu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Olit kyllä rodella lapsellinen!:

On vähän vaikeata olla sen kaverin kohdalla YSTÄVÄLLINEN ja hoittaa asioita ASIALLISESTI kun se ajattelee vaan itseään oli kylässä tai ei...

Ja kun toinen naureskelee tyytyväisenä päin naama...

Jos se naureskeli siks kun sitä nolotti eikä oikein tienny mitä tehdä :/ jotkut käyttäytyy sillee.
Mutta itse en olisi kehdannu huutaa tai haukkua miehen kavareita.

Mä en ymmärrä lainkaan ihmisiä, jotka menevät lupaa kysymättä ottamaan toisten reseptilääkkeitä. Esim. anopilla tuli miellä ollessa flunssa jossa päänsärkyä. Tottakait saa mennä meidän lääkekaapilta ottamaan särkylääkettä ei siinä mitään. Mutta pari päivää myöhemmin, kun tulin kaupungilta hoksasin, etten tajunnut käydä apteekista hakea buranaa. Anoppi totesi, että ei se haittaa, kun hän on syönyt mieheni reseptilääkkeitä?? Hänen käsitys vissiin on, että me päästään helpommalla, kun ei pyydä apteekista ostamaan särkylääkettä, vaan syö toisen reseptilääkkeet :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
En ihan ymmärtänyt sun käytöstä... meillä rasvoja on rivissä atoopikkojen takia ja sen kun käyttävät vieraatkin jos haluavat. Ei se maailma oikeasti niin pienestä kaadu...

Yleensä vain noita kalliimpia rasvoja kun ei tarvitse käyttää kuin pikkutippa, ei kiva jos vieras käyttää lähes puolipurkkia

:/ Kyllä meilläkin kylpijät saavat meidän pesuaineita käyttää ja rasvoja, mutta ei kiva, jos menevät käyttämään jotain kalliimpaa tuotetta puolipurkkia.

Kaveri juuri päivitteli lapsensa rasvaa (reseptillä atooppiseen ihoon), pieni putkilo maksaa yli 60 ? mutta on ainoa mikä auttaa. Voisi mullakin hihat palaa jos joku menisi ilman lupaa käyttämään puoli putkiloa.

Varmaan härski mielikuvitus mulla, mutta jos joku mieshenkilö suihkussa ollessaan käyttää puoli purkkia jotain rasvaa, niin mieleen juolahtaa vain yksi käyttötarkoitus...

Ei sitä kaveria nolottanut ollenkaan, ei ole ensimmäinen kertaa kun ottaa tavaraa kysymättä. Ensin oli lapsen ruoka (purkkiruoka), sitten kerran se päätti harjata hampaita lapsen hammasharjalla( ei kuulemaa keksinnyt kysyä hammasharjaa)... nyt tuli toi voidepurkki (ymmärrän, jos olisi ottanut vähän, mutta ei puoli purkkia).

Jo oli aika lapsellinen käytös minulta, mutta eiköhän täytyy näyttää jossakin vaiheessa paikan!?

Ja kuka ottaa reseptilääkkeen lapsen nimellä merkittyä!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei sitä kaveria nolottanut ollenkaan, ei ole ensimmäinen kertaa kun ottaa tavaraa kysymättä. Ensin oli lapsen ruoka (purkkiruoka), sitten kerran se päätti harjata hampaita lapsen hammasharjalla( ei kuulemaa keksinnyt kysyä hammasharjaa)... nyt tuli toi voidepurkki (ymmärrän, jos olisi ottanut vähän, mutta ei puoli purkkia).

Jo oli aika lapsellinen käytös minulta, mutta eiköhän täytyy näyttää jossakin vaiheessa paikan!?

Ja kuka ottaa reseptilääkkeen lapsen nimellä merkittyä!?

Tää kuulostaa jo melko uskomattomalta :whistle:

Tästä tulee mieleen se suomalainen "homovideo", lyhytfilmi, jossa kaksi heteromiestä juttelee homoudesta, ja sitten päättävät kokeilla. arvottuaan ottavan osapuolen, menevät vessaan ja toinen ruuttaa jotain kosteusvoidetta nyrkillisen liukasteeksi =) Vaimo tulee kotiin ja melkein yllättää. Muistaako kukaan tätä? Ettei ap teillä käynyt vähän näin..?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan härski mielikuvitus mulla, mutta jos joku mieshenkilö suihkussa ollessaan käyttää puoli purkkia jotain rasvaa, niin mieleen juolahtaa vain yksi käyttötarkoitus...

mulla sama vika, ei kyllä ekana tuu mieleen mitään muuta mihin MIES käyttäisi rasvaa... yöks, kyllä multakin olis tullu aika tujua tekstiä

Tarkoituksella laitoin sen purkin "piloon" shampoo, balzamin ja saippuaineen taakse ettei siihen kosketa. Voidetta oli puolet jäljellä kuin jätin ja purkin päällä on lappu joka laitettaan apteekissa kun se on reseptinä.

Mä en ymmärrä. Jos sä jo tiesit miehen tavan lainailla omin luvin tavaroita ja kävit erikseen piilottamassa rasvaputelia, niin mikset samalla vaivalla voinut nostaa sitä kunnolla pois näkyvistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:
Tarkoituksella laitoin sen purkin "piloon" shampoo, balzamin ja saippuaineen taakse ettei siihen kosketa. Voidetta oli puolet jäljellä kuin jätin ja purkin päällä on lappu joka laitettaan apteekissa kun se on reseptinä.

Mä en ymmärrä. Jos sä jo tiesit miehen tavan lainailla omin luvin tavaroita ja kävit erikseen piilottamassa rasvaputelia, niin mikset samalla vaivalla voinut nostaa sitä kunnolla pois näkyvistä?

Tuleeko arvon rouva itse aina ajatelleeksi noin tarkkaan kaikkea?

Yhteistyössä