Ensi- ja turvakotikokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmennys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tosi hyviä:) Aluksi olin vastaan tyhmänä ,että minähän en tuollaisiin lähde,mutta sain sieltä elinikäisiä ystäviä joiden kautta löysin nykyisen mieheni ja olen ollut sen kans just 7vuotta yhdessä. 2 yhteistä lasta ja naimisissa 2vuotta:) lisäksi sieltä saa tosi paljon apua ja neuvoja ym. mitä en itse 17vuotiaana tajunnut. Olen kiitollinen että menin sinne,kylläkin vanhempani pakottivat minut sinne. mutta hyvä niin:)

Kiitos viestistäsi. Kivaa, että olet saanut positiivisia kokemuksia. :)

Itse vielä emmin. Itselläni on lievä Aspergerin syndrooma (ja pari muuta kroonista sairautta) ja kiusaamistaustaa (minua siis kiusattiin), joten minulla on tietynlainen luottamuspula ihmisiin. Siksi kai suhtaudun tähän ideaan vähän varauksella.

Minulla on turvakodista kokemusta.. Mulla oli takana vaikea liitto, 1 lapsi ja toinen mahassa. Exä uhkaili ajaa autolla mun päälle ja muuta kivaa. Jolloin mun sukulainen ehdotti turvakotia. Ensin en halunnut mennä, mutta sitten ajattelin että sille kaikelle oli tultava stoppi. En jaksanut sitä uhkailua ja henkistä väkivaltaa. En ollut turvakodilla kuin muutaman päivän, mutta pidin kovasti. Oli ihana tavata muita, joilla oli ollut hankalaa. Kauheasti ei kokemuksista puhuttu muiden kanssa, mutta ymmärrystä riitti puolin ja toisin. Tuntui että siellä pystyi olla ihan rennosti. Vähän jäi mietityttämään, että mitä ne kaikki naiset olivat joutuneet kokemaan ja ne lapset..

Yhteistyössä