Ensi talven reimat on ostettu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika

Vieras
Tänään tuli paketti från Sverige, tilasin reimashopin alesta kaksi reimatecin toppatakkia, kahdet reimatecin toppahousut ja yhdet tecin hanskat (koot 128 ja 134) Sain edullisesti, ei tartte sitten syssyllä miettiä mitä ostaa ja maksaa itseään kipeäksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Piika:
Tänään tuli paketti från Sverige, tilasin reimashopin alesta kaksi reimatecin toppatakkia, kahdet reimatecin toppahousut ja yhdet tecin hanskat (koot 128 ja 134) Sain edullisesti, ei tartte sitten syssyllä miettiä mitä ostaa ja maksaa itseään kipeäksi..

Paljonka maksoit? Kestikö kauan saada tavarat?

Mä olen miettinyt, että syksyn vaatteet olisi hyvä ostaa nyt keväällä, mutta mistä mä tiedän minkäkokoisia vaatteita tuo poitsu syksyllä pitää. Täyttää elokuussa vuoden ja nyt käyttää pääosin 74cm vaatteita, mutta 68cm menevät nekin vielä jotkut. Toi kevätpuku on 74cm.

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
miten tuo ostaminen från sverige onnistuu?

Sinne pitää rekisteroityä ja sulla pitää olla Visa tai Mastercard että voit maksaa ostokset. Kun rekisteröidyt, sulle tulee heti sähköpostiin salasana. Kun olet maksanut, niin vahvistus tulee sähköpostiin. Ja parasta oli, että tilauksessa ei ole postimaksuja

Alkuperäinen kirjoittaja reima:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika:

Paljonka maksoit? Kestikö kauan saada tavarat?

Yhteensä 2349,90 SEK eli 212e. Tilasin viime viikolla ja tänään tuli kotiovelle paketti vaikka pääsiäinen oli välissä, tosi nopeaa, olin varautunut että menee kauan. (toppahousut oli reilut 30e/kpl)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
eihän nuissa oo sen paremmat alet ko suomessakaan. Ostin 2 osaset -50% alella

Mäkin oon ostanut ihan täältä rovaniemeltä -50% alesta kaikille muksuille ensi talven reimatecit jo valmiiksi.

meillä ei ainakaan isoja valikoimia enää. voisin harkita tuota nettiostamista, joo.

Yhteistyössä