E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mites tää;25710461:JOs epilepsiaa sairastava saa kohtauksen ja kutsutaan ambulanssi, niin saako silti jäädä kotiin? Siis jääkö kohtauksen saanu kotiin, jos sitä toivoo ja on suht ok kunnossa? Vai viettekö useammin sairaalaan?
parhaiten mieleesi painunut keikka ?
Miksi teillä on töissä eräs hyvin töykeä, törkeä ja jopa alentava ja nöyryyttävä, miespuolinen työntekijä, kuka kuvittelee, että ambulanssin saa tilata vain silloin, jos ei kykene liikkumaan ollenkaan ja potilaan pitää päättää itse mennäänkö sairaalaan (kun ensin potilas on kuunnellut suu auki haukut!!!).
Jos tuon tollon nimen tietäisin, niin valittaisin pomollensa. Lisäksi sillä on pakkomielteenä katsoa ylhäältä alas asuntosi joka nurkkaa!
No eihän me voida ketään pakottaa mukaan jos itse pystyy pitämään itsestään huolta, mutta kyllä me ollaan viimoiseen asti aina yritetty saada potilas mukaan jos on jonkin sortin sairaskohtaus takana. Epilepsiassa kun voi vielä jälki seurauksia tulla. Ja mitä tarkoitat SUHT kunnossa? Mutta useimmiten otetaan mukaan.
No eihän me voida ketään pakottaa mukaan jos itse pystyy pitämään itsestään huolta, mutta kyllä me ollaan viimoiseen asti aina yritetty saada potilas mukaan jos on jonkin sortin sairaskohtaus takana. Epilepsiassa kun voi vielä jälki seurauksia tulla. Ja mitä tarkoitat SUHT kunnossa? Mutta useimmiten otetaan mukaan.
Miten pitkästi olet koulutettu? Mua on aina kiinnostanut ambulanssityö, mut en edes tiedä miten siihen pääsis![]()
No eihän palkkaa makseta keikkojen mukaan ! Ite olen pelastuslaitoksella.
Opiskelin ensin lähihoitajaksi jossa suuntauduin ensihoitoon, heti valmistumisen jälkeen pyrin AMK josta vuosi sitten valmistuin sairaanhoitaja-sairaankuljettajaksi![]()
Kyllä itse olen viihtynyt ammatissani ja tämä ammatti ollut haaveenani jo pikku tytöstä asti! EI muuta kuin alalle opiskelemaan, oletko käynyt toisen asteen tutkinnon? Yksi vaihtoehtohan on myös pelastusopisto tai pelastuskoulu, josta valmistutaan palomies-sairaankuljettajiksi
![]()
Niinpä tietystiEli se olis muutettava muualle, jos mielii ambulanssiin muuta kuin potilaana
On kaksikin toisen asteen koulua käytynä, mutta väärän alan tuohon hommaan. Kiva et sä olet unelma-ammatissasi!!
Mitä tutkintoja sulla on alla? Miksi toiselle paikkakunnalle?
Älä luovuta jos ala kiinostaa, itse olen joutunu käymään läpi pitkän ja kivisen tien saavuttaakseni tämänVälissä tulin raskaaksi, synnytin pienen keskosen jonka vuoksi opinnot venyivät aikalailla. Nyt yritän yhdistää perhe elämää ja ammattia onneksi mies on ymmärtäväinen ja poika huutaa aina kun töihin lähen ''äiti pelasta taas monta ihmistä ja aja sataa''
![]()