Ensimmäinen nimiin liittyvä avaukseni. Mitäpä mieltä olette tämän nimistä sisaruslaumasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En yleensä vähästä hätkähtele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En yleensä vähästä hätkähtele

Vieras
Jenna, Janna, Jannika, Jennika, Jessika, Jenita, Janita, Jesse ja Jasse. Osa noista on koululaisia, mutta alle kouluikäiset käy samassa kerhossa minun ja lasteni kanssa.
 
voi helvetti, on ollu huumoria. Kuulin ihanista kaksosista, joiden piti olla tyttö ja poika, näin ultrassa sanottiin, päättivät sitten että nimiksi tulee Hannu ja Kerttu. Tulikin kaksi tyttöä, nyt ovat sitten Annu ja Kerttu. Tulipahan vaan mieleen, et tuo on kyllä söpöllä tavalla hauska, toisin kun nuo nimet mitkä kuulostaa jokainen samalta. kamalaa
 
Mäpä tiedän yhden perheen lapset, joiden nimet on Jessi, Jasper, Janna ja Jadessa. Kaks vanhinta on jo koululaisia. Ja 5. lapsi tulossa, ni eiköhän sillekin samantyylinen nimi tule.
 

Similar threads

Yhteistyössä