Ensimmäinen viesti tuli tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
"Joko vauva on syntynyt, ilmoita sitten heti kun syntyy" |O |O |O
Nytkö se jo alkaa, vaikkei laskettu aika ole edes vielä ollut ja kaksi ekaakin lasta on mennyt yli lasketun ajan. :headwall: :headwall: Arvatkaas aionko vastata viestiin... :whistle:

Mä aikoinaan meinasin saada hermoromahduksen, etenki systerin kans, samasta syystä.. Kaikkien muiden kyselyiden lisäks, systeri soitteli parhaimmillaan 3 kertaa päivässä ja aina alko puhelu että: "Nooo..?" Tauti että otti kupoliin, sen sata kertaa sille sanoin et mä kyllä sit ilmotan.. Ja tyttö synty rv 42+2 joten hetken sai tuota jankutusta kuunnella.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä aikoinaan meinasin saada hermoromahduksen, etenki systerin kans, samasta syystä.. Kaikkien muiden kyselyiden lisäks, systeri soitteli parhaimmillaan 3 kertaa päivässä ja aina alko puhelu että: "Nooo..?" Tauti että otti kupoliin, sen sata kertaa sille sanoin et mä kyllä sit ilmotan.. Ja tyttö synty rv 42+2 joten hetken sai tuota jankutusta kuunnella.. :headwall:

:D Ihana sisko.

No mikä siinä on niin kamalaa, kun ystävät innolla odottaa pienokaisen syntymää?
Jos kukaan ei kyselis, tulis mulle ainakin paha mieli asiasta. Se että edelliset on mennyt yli, ei tarkoita että kaikki menee yli.

Itse ainakin toivotin onnea esikoisen synnytykseen jo hyvissä ajoin. Ja onneksi toivotin, synnytys oli nimettäin aika pian tästä viestistä. Ja tämä esikoisen synnyttäjä oli ainakin hyvillään, kun toivotin onnea.

Ei he pahalla sitä tee. En ite näin lapsettomana ois ees osannu aatella, et joku ottais pahalla sen että toivotetaan onnea synnytykseen. Tosin eipä tämäkään esikoisen synnyttänyt osannut ajatella, että tästä ois pitäny pahastua =D

Noh, ehkä tämä koskee pikemminki semmsota jankutusta? Että usein kysytään.

nyt viikot jo 41+2, ja erääseenkin kyselyyn saanut jo vastailla, ehkä innoissani ilmoitan kyllä HETI kun se vauva syntyy.. :/ niinkuin nyt muutenkin ei olisi jo tukala olla ja pinna tiukalla kun mitään ei tapahdu..

Onneksi noilla vauvoilla on tapana tulla, joskus ennemmin joskus myöhemmin, en jaksa uskoa että päädyn ennätysten kirjaan maailman pisimpään kestäneellä raskaudella, vaikka sekin on jo mielessä käynyt..

Laskettu aika on 19.2. Mua ärsyttää ne kyselyt, koska se vauva ei synny yhtään aikasemmin, vaikka kuinka paljon kyseltäis. Sitä paitsi, me ollaan aina ilmoitettu samana päivänä kun vauva on syntynyt. Ja jos joku kysyy, että joko lähdet synnyttämään kohta, niin mitäs siihen voi vastata? En tiedä, en ole ennustaja tai jos lähden, niin en mä siitä ensimmäiseksi sulle ilmota. Mä ymmärrän kyllä, että joku kysyy, miten mä voin ja joko odotan vauvan syntymää.

siis tosissaan kakkosen kun sain ni yks puolituttu soitteli joka päivä ja kyseli joko joko joko. Alko ottaa kupoliin. Sitten ei saanu mua yhtenä päivänä kiinni (silloin puhelimet oli laitoksella kiinni) ni hermostu ja pelkän nimen perusteella selvitti siskoni numeron ja soitti sille, että JOKO? Ja sit soitti osastolle että onnea mulle. Se oli sillai pari tuntia synnytyksen jälkeen.

Mä hermostuin, mun mielestä pitää kunnioittaa toisen omia asioita ja odotella rauhassa kunnes ilmotetaan. Jotenkin ton jälkeen aloin pitämään vähemmän ja vähemmän yhteyttä ja nykyään en ole lainkaan yhteydessä ollut..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Itse ainakin toivotin onnea esikoisen synnytykseen jo hyvissä ajoin. Ja onneksi toivotin, synnytys oli nimettäin aika pian tästä viestistä. Ja tämä esikoisen synnyttäjä oli ainakin hyvillään, kun toivotin onnea.

Ei he pahalla sitä tee. En ite näin lapsettomana ois ees osannu aatella, et joku ottais pahalla sen että toivotetaan onnea synnytykseen. Tosin eipä tämäkään esikoisen synnyttänyt osannut ajatella, että tästä ois pitäny pahastua =D

Noh, ehkä tämä koskee pikemminki semmsota jankutusta? Että usein kysytään.

niin mutta kun on aivan eri asia toivottaa onnea. siitä ei varmasti kukaan pahastu. etenkään jos ei samalla kysellä joko joko? se joko joko on se mistä ihmiset pahastuu. sitä saa kuunnella riittävästi. itse saanut molemmat 2vk etuajassa joten ei ole omakohtaista kokemusta mutta ymmärrän hyvin et jankkaamiseen menee hermo.

siihen alkuperäiseen palatakseni: hienoa kun toivotit onnea. se oli todella ystävällistä ja varmasti ystävää lämmitti ja ilahdutti. itseä ainakin olisi kovasti ilahduttanut.

Meillä meni esikoinen melkeen kaks viikkoa yli, ja sitä kyselyä sai kans kuunnella..ja aina vaan päivittelivät että vieläkö oot koossa jne..Miehen ukki sanoi aina, että ei taida poika haluta pihalle tulla ollenkaan:) ( Tuli tyttö )

Toisella kertaa en laskettua aikaa ees sanonut kenellekään.Ei tullut kyselyjäkään.Tai no,yrittihän ne, silleen vaivihkaa kysellä mutten siltikään sanonut.
Vasta synnytyksen jälkeen kerroin joillekin että meni kaks päivää yli.

Minä hermostuin omaan äitiini kuopusta odottaessa, kun koko ajan uteli ja vahti (kävi lenkillä tästä meidän ohi, kävi kylässä joka toine päivä millon milläki verukkeella jne)...OIKEESTI raivostuttavaa, tiedän...ja kun siihen ei juurikaan voi itse vaikuttaa...
Mulla lapset syntyny
40+5
38+4 (käynnistetty)
41+1
41+2....

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
siis tosissaan kakkosen kun sain ni yks puolituttu soitteli joka päivä ja kyseli joko joko joko. Alko ottaa kupoliin. Sitten ei saanu mua yhtenä päivänä kiinni (silloin puhelimet oli laitoksella kiinni) ni hermostu ja pelkän nimen perusteella selvitti siskoni numeron ja soitti sille, että JOKO? Ja sit soitti osastolle että onnea mulle. Se oli sillai pari tuntia synnytyksen jälkeen.

Mä hermostuin, mun mielestä pitää kunnioittaa toisen omia asioita ja odotella rauhassa kunnes ilmotetaan. Jotenkin ton jälkeen aloin pitämään vähemmän ja vähemmän yhteyttä ja nykyään en ole lainkaan yhteydessä ollut..

no tää kuulostaa kyllä rasittavuuden huipulta. siis jotain rajaa uteliaisuudellekin! onnea, että oot päässy eroon mokomasta tyypistä.

Alkuperäinen kirjoittaja dedefilus:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

no tää kuulostaa kyllä rasittavuuden hupulta. siis jotain rajaa uteliaisuudellekin! onnea, että oot päässy eroon mokomasta tyypistä.

no todellakin, ja tosissaan jos ei tosta selvinnu ni ko tyyppi EI ollut ikinä siskoani nähnyt, että siskokin meni ihan hämilleen kun ventovieras soittelee ja jälkeenpäin kyllä sanoi heti tajunneensa että ois pitäny sanoa että EI.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

:D Ihana sisko.

Jepjep :D

Ei ne kyselyt nyt silleen muakaan häirinny mutta siinä vaiheessa kun niitä tulee samalta tyypiltä toista kuukautta kolme päivässä, alkaa jo pitempipinnaseltaki hermo menee :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se nyt kauheeeeeeeta kun ihmiset on kiinnostuneita. Keksi joku oikein paskamainen viesti kaikille niin voivat unohtaa sut ja sun typerän vauvan.

Olipas rumasti sanottu. :/ Mutta totuus on se, että vauva ei kyselemällä synny yhtään sen aikaisemmin. Ja pitäisikö mun ilmottaa koko suvulle ja kavereille sitten kun lähden sairaalaan? :o Eikö se riitä, että ilmoittaa, kun vauva on syntynyt?

Ehkä sä tajuat sitten joskus aikanaan kun joku sulle tärkeä ja rakas ihminen on synnyttämässä. Niin osaat ehkä sitten joskus nähdä asian muustakin näkökulmasta kuin vain omasta suppeasta näkökulmastasi.

TURHAA VALITUSTA.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä sä tajuat sitten joskus aikanaan kun joku sulle tärkeä ja rakas ihminen on synnyttämässä. Niin osaat ehkä sitten joskus nähdä asian muustakin näkökulmasta kuin vain omasta suppeasta näkökulmastasi.

TURHAA VALITUSTA.

On ollut jo. Ja silloin kun soitin tälle henkilölle, niin kysyin hänen kuulumisiaan ja vointiaan, en sitä koska lähtee synnyttämään. Sitäpaitsi kun nämä viestien lähettäjät eivät ole mitään lähisukua/parhaimpia kavereita edes.
Mutta oikeasti, pitäiskö mun vastata 10 eri henkilölle "ei, en ole synnyttämässä, en tiedä koska menen" Kyllä niitten luulis itsekin tajuavan, etten ole mikään ennustaja.

Yhteistyössä