R
rakastelu uuden kanssa
Vieras
Ensin menisimme saunaan, pesisin vartalosi sienen sijasta käsilläni. Olen laittanut takan eteen patjan ja varannut hyvää musiikia sekä kynttilöitä. Menet makaamaan vatsallesi, otan hierontaöljyä levitän sitä selkääsi, hartioillesi, pakaroillesi, tiputan lisää öljyä. Käteni hierovat hellästi pakaroitasi ja lopuksi hieron reitesi. Pyydän sinua kääntymään selällesi, tällä kertaa aloita alhaaltapäin. Imen jokaista varvasta erikseen, siirryn ylöspäin hieron pohkeitasi reisiäsi mutta en vielä koske pilluasi joka on selvästi kostunut ja huulet paisuneet. Siirryn rinnoillesi levitän niihin öljyä ja otan toisen suuhun samalla kun hieron toista rintaasi. Tulen viereesi, otan kovettuneen nännin suuhuni samalla kun liukas käteni hieroo klitoristasi, olet jo lähellä orgasmia kun lopetan, painan pääni jalkojesi väliin, haluan antaa sinulle orgasmin kielelläni. Olin valmistanut itseäni iltaa varten olin masturboinut päivän aikana kolme kertaa sillä kokemuksesta tiesin, että kestän todella pitkään ennen kuin laukeaisin. Rakastelemme hitaasti nauttien ja monet asennot kokeillen. Tälläiseksi ajattelin ensimmäistä kertaa uuden tyttöystäväni kanssa. Miten on pitäisittekö naiset tälläisesta.