Ensimmäiset minun tehdyt geelikynnet [kuva]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zat"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zat"

Vieras
Hei !

Ensimmäiset minun tehdyt geelikynnet.

16jlx7o.jpg

Mitä mieltä olette? Onko mitään mikä näyttää väärin tai ruma?

Kiitos!
andra

Näyttää hyvältä jäljeltä, ainakin päältä katsottuna. Mutta toi malli ei väldesti kestä kauheesti rasitusta jollei oo kunnolla geeliä myös kärjessä. Ihanat värit kyllä. :)

Millä teit noi? Jatkot tipillä? Itse olen parhaillaan professionailsin kynsikoulutuksessa. En tykkää noin pitkistä ja terävistä, epäkäytännölliset. Lisäksi kannattaa huomioida, että jos kynnet kestää sen 4viikkoa niin ehtii kasvaa tuosta aika pitkiksi. Epäilen tosin ettei noi kestä.

Wau :D

Terävät kärjet ei ole munkaan makuuni, mutta yleensäkin ihailen pitkiä kynsiä ja väri on tosiaan upea!

Tuohon kestävyyteen en muodon puolesta osaa sanoa, itse otin kokeeksi joskus tylpät ja pitkät ja ne kesti mun käytössä ilman huoltoa 8 viikkoa. Yhtään eivät irtoilleet tai repsottaneet, murtuneet tai mitään muutakaan. Sinne 'juureen' vain lisäsin väritöntä lakkaa, mutta sinnekään ei siis muodostunut mitään kamalannäköistä kuoppaa, jota joskus näkee. JA mä tein niillä ihan kaikkea puutarhahommista alkaen :D Riippuu vissiin paljon omasta kynnestä ja sen muodosta tms?

[QUOTE="vieras";25058685]Millä teit noi? Jatkot tipillä? Itse olen parhaillaan professionailsin kynsikoulutuksessa. En tykkää noin pitkistä ja terävistä, epäkäytännölliset. Lisäksi kannattaa huomioida, että jos kynnet kestää sen 4viikkoa niin ehtii kasvaa tuosta aika pitkiksi. Epäilen tosin ettei noi kestä.[/QUOTE]

Jes-Tipillä!
epäkäytännölliset? - Nämä eivät häiritse ja niihin voi tehdä kaikkea.
Nämä kynnet on jo kestänyt 3 viikkoa ja ei ole mitään vikaa.
Terävällä kärki kynnet on muodissa.

Kiitos kaikille!
Olen huomannut, että suomen ihminen käyttää enemmän lyhyitä ja kulmikas tai pyöreä kärki kynsiä ... mielenkiintoinen, Etta miksi?
Oman mielestäni ne kulmikkaat on epä luonnollisemmat kuin teräväkärkiset
Venäläiset ja virolaiset ovat varmaan rohkeampia, koska siellä käydään muodin mukana ja testataan kauneudenhoidon jatkuvasti uusia asioita. Ihan ymmärrettävää, miksi myös suomalaiset käyvät virossa Kauneusmaailman koulutuksiin:)

Väriksi on neon pinkki - uuden koostumuksen glitter jauhetta ..

Kuumimmat

Yhteistyössä