Ensimmäistä kertaa vuoteen olen ollut 1.5vrk ottamatta xanoria!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
olo on jotakuinkin uskomaton, mä tein sen, pärjäsin eilen ottamatta yhtäkään tablettia! Taustalla on siis paha koukuttuminen tähän lääkkeeseen ja olen pari kertaa käynyt lääkärille valitamassa että en halua syödä näitä, mutta aina on lykännyt kouraan vaan uutta reseptiä!
Enimmillään söin 6-kertaista annosta siihen nähden mitä nyt olen enää syönyt, otan siis 0.25mg päivässä, ja eilen oli vihdoin se päivä kun pärjäsin ilman! :) Nyt on voittajaolo :D

Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Loistavaa! Olet päässyt oikeasta emäpaholaislääkkeestä, toivottavasti lopullisesti, eroon :) Tsemppiä ja voimia!

Kiitos. Olo on todellakin helpottunut. Ei enää niitä kamalia vieroitusoireita jos ei ottanut lääkettä suunnilleen tunnin tarkkuudella. Tähän lääkkeeseen en kyllä enää ikinä sorru jos siitä nyt eroon pääsen!

Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Tosi hienoa, mitä olen ymmärtänyt tutuilta niin toi bentsokoukku on aika kamalaa.

Juu, on aivan hirveää, pahimpina aikoina sitä oli aivan lääkkeen armoilla, ei olisi muutamaa tuntia selvinnyt ilman tai hyppi melkein seinille, huh! Ja tämä lääke määrättiin paniikkihäiriöön, olen katkera sille lääkärille jonka mielestä tämä lääke on "ihan yhtä koukuttava kuin muutkin eikä yhtään sen pahempi päästä eroon kuin mielialalääkkeet", hah hah.

Yhteistyössä