Voi miehet... Meillä tilanne helpotti, kun hän oppi purkamaan omaa lapsettomuuden tuskaansa, eikä patoamaan sitä sisällään. Nuohan joutuvat pitämään meitä pystyssä läpi itkukohtaustemme ja milloin minkäkin hormoonihoitojen, jolloin omat tunteet tuppaa jäämään käsittelemättä. Nyt tuo minun ukko on täysillä mukana

Meilläkin rahanjako menee niin, että minä maksan tämän rumban, koska hän joutuu koko perhettä kuitenkin elättämään, jos joskun onnellisesti jään töistä lomille.
Oma optimistisuus alkaa nostaa päätään, nyt kun on lääkitys kohdillaan ja keltarauhashormoonit virtaa! Ootteko huomanneet, että joskus me kuulostetaan ihan Kakolan rajatapauksilta, kun lääkkeitä on rivissä joka lähtöön

Jotenkin mulla on luottavainen olo ensi kierrosta, vaikka ei kyllä pitäisi, koska mikäs tässä olisi muuttunut.
Tiltu, toivottavasti se, ettei mitään tuntemuksia ole on merkki jostain hyvästä! Mä olen käynyt kokoajan yksityisellä, säästääkseni aikaa ja täten parantamalla mahdollisuuksia. Yksityisellä olen käynyt hoidoissa, ennen kuin julkisella pääsisin edes haastatteluun :/. Uskallan varauksella suositella noita yksityisen tutkimuksia ainakin turhien yritysten eliminoimiseksi. Mutta yksityiselläkin on erot: eka klinikka oli pelkkä rahastusautomaatti, mutta nyt käyn ihan perus Mehiläisen gynekologilla ja hän on loistava! Myös inseminaatio voitaisiin tehdä siellä, mutta siitä nyt ei ole mulle apua, kun ilmeisesti nämä munasolut pitää imuroida jollain järeämmällä laitteella ulos.. IVF:ään joudutaan sitten menemään muualle.