ensin luulin että tavallista flunssaa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsippi

Vieras
mä sairastan ehkä kerran viiteen vuoteen.
kuume mulle ei noussut kunnolla edes lapsena, normilämpöni on n.36.4 joten 37-37.5 on mulle jo kova kuume, sillon oon ihan vetämätön ja voisin vaan nukkua, mut myös nenä on tukossa ja menee lähes poikkeuksetta poskionteloihin ja kuurit päälle..
no, nyt olen palellut kaksi viikkoa, välillä tuskanhiki ja välillä aivan jäässä, mittari näyttää kuitenkin normilämpöä. eilen oli nenä aamulla tukossa, mut se siitä, ei kurkkukipua, ei yskää, ei mitään muuta kun kauhee lihassärky ja väsymys.
aloin sit ajatteleen, et oon tässä viimesen 3vuotta painanu aika ylikierroksilla, ollaan rakennettu, opiskelin itselleni ammatin, lapsella uhma, muuttoja ja epävarmuutta kaikesta, omat työkuviot oli pitkään auki ja miehellä myös omissa töissään hirveä stressi ja kaikki tää heijastu toki parisuhteeseenkin.
nyt kun kaikki on pitkästä aikaa ns.tasottunu ja kaikenlainen ylimääräinen jäänyt pois, niin oireileeko mun kroppa sitä stressiä ja väsymystä? nyt kun tavallaan "olen pysähtynyt" niin kroppakin tekee tiltin? tiedättekö mitä tarkoitan?

minkähänlaisen saikun tosta saa....
olen vasta aloittanut uudessa työpaikassa ja hävettää jos nyt jään jollekin kuukauden saikulle.. mutta minkäs teet, oma terveys se tärkein on... kai... :D

kukaan ei lue tätä kun luulee et tää käsittelee jotain sikainfluenssaa :D harmi kun en saa enää otsikkoo muokattua :D

oikeesti jos jollain tietoa tai arviota millainen saikku tällaisesta tulisi....? olisin kiitollinen :)

Yhteistyössä