ensin nauratti, mut sitten loukkas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oon 175cm pitkä ja tällä hetkellä painan 75kg. olen urheilullinen ja tyytyväinen itseeni. raskauden jälkeen olin pelkkää lyllyvää löllöö ja painoin reilusti yli 80kg, silloinkaan en pituuteni vuoksi näyttänyt "läskiltä", mutta paljon tyytyväisempi olen nyt.
no, oltiinpa tossa sukujuhlissa ja kuulin keskustelun mitä mun ei pitäny kuulla. mulle erittäin läheinen sukulainen sanoi toiselle sukulaiselle, että "tostakin tullu tollanen tuhti täti.." nimeni siis mainitsivat joten tiesin et musta kyse.
ensin mua nauratti toi ilmasu TUHTI TÄTI, mut sit kyl loukkas...
tuli tosi paha mieli, jätin hakematta kakkuakin ton kommentin takia koska sillä hetkellä en halunnu yhtään enempää spekulaatioo et "siellä se nyt kakkuakin syö vaikka noin tuhdissa kunnossa...."
nyt en halua edes nähdä tätä ennen niin läheistä sukulaista, mua satutti oikeesti koska kamppailin ne ylikiloni hirveellä treenillä pois että olin taas tyytyväinen itseeni. haistakoon veen.

Täällä päin "tuhti" tarkoittaa kuulemma reipasta, rivakkaa. Äijä sanoo minua tuhdiksi, kun olen suorittanut jonkun yllättävän fyysisen voimainponnistuksen.

Mutta minusta "tuhti" tarkoittaa tanakkaa... :ashamed:

Mun mielipide tohon asiaan on että anna toisten puhua mitä haluaa.Tiedät ite että et olet todellakaan ylipaioinen tai saatikka tuhti. Teet just niin ku ite haluat ja syöt mitä haluat ihmiset puhuvat kuitenkin.Kuitaa asia vaan huumorillaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mun mielipide tohon asiaan on että anna toisten puhua mitä haluaa.Tiedät ite että et olet todellakaan ylipaioinen tai saatikka tuhti. Teet just niin ku ite haluat ja syöt mitä haluat ihmiset puhuvat kuitenkin.Kuitaa asia vaan huumorillaa :)

näin tekisinkin, mutta tää sanoja oli tosiaan mulle tosi läheinen, en ikinä olis sen suusta tollasta voinu uskoa... tuskin tarkoitti tuhdilla reipasta ja rivakkaa, meilläpäin se tarkoittaa tanakkaa / lihavaa.. :/

Kyllä ihmiset päästää suustaan mitä sattuu.. Minusta sanoi miehen sukulaismies (iäkkäämpi)
että "muijasi on tollanen iso ja lihava, sehän vaan kelluu vedessä, ei tarvi ees osata uida", kun siis kerroin että olipa mukava käydä uimassa.. Odotin sillon 3.lastamme, ja muutenkin kiloja oli tullut "tyhjästä" hehh. Aluksi en oikein osannut reagoida mutta myöhemmin tuli itku ja turhautuminen, vaikka ei ois pitäny välittää, mut silti.. Noh, joka tapauksessa, taitaa minunkin osaltani jäädä reissut vanhan sovinistin luo tästä eteen päin tekemättä, vaikka tiedän, tiedän, eti pitäs välittää, mutta; -pitäkööt tunkkinsa!! ;) Joten minun neuvoni on, yritä päästä yli asiasta, jos et pääse, niin et tapaa sukulaistasi. Olen kyllä varma että aika tekee tehtävänsä, joten esim. vuoden päästä on jo asia ehkä unohtunut. Mukavaa kesänjatkoa!

Sähän oot just mun haaveilemassa ihannepainossa.Olen samanpituinen ja tällä hetkellä painan 85kg.Ennen raskautta painoin 72kg.Oisin ikionnellinen jos vaaka näyttäs taas joku kaunis päivä vaikka ton 75kg.Asia on työn alla.Sä oot just sopiva.

Yhteistyössä