ENSIN PLUSSA, SITTEN NEGA?! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitihätähousu

Vieras
Elikkäs mä tein apteekin omalla aamupissasta testin, tuli 15 minuutin sisällä ihan selvä haamuplussa. silloin oli kp31/34 (tiedän hätähousu olen, mutta minkäs mä sille mahdan että oon varmaan maailman epätoivoisin kuumeilija)
Aijaa.com - 7502361.jpg

en sitten tiedä luokitellaanko tuo sitten roskisplussaksi, eli ns. vääräksi plussaksi??????
Mutta sitten kp 32 tein iltapisusta puhtaan negan first signalin testillä. no tosin virtsa ei kyllä kauheen kauaa kerenny rakossa olemaan..
mutta sitten kp 33 aamupissasta tein tuolla apteekin omalla puhtaa puhtaammankin negan!
Onko jo toivo menetetty? onko kyseessä kemiallinen? :(
mutta eipä oo kuukkareita vielä kuulunut, ei oo merkkiäkään niitten alkamista antanut.. nyt ois siis kp35/34.. elikkäs suuri mahdollisuus että ne vielä sieltä tulee.
jäi vaan ärsyttään toi haamuviiva!! mitä hittoa toi sit nyt meinaa... ehdin jo itkeä onnesta kun sain ensimmäistä kertaa elämässäni plussan.
olen siis monet kerran testanut apteekin omalla, eikä ikinä ole näyttänyt minkään laista haamua/viivanpaikkaa vaikka oon tiiraillut sitä idioottina testiajan jälkeenkin.

te viisaammaat, HELP!!

Väärää plussaa ei kuulemma olekaan.

Kemiallinen taitaa nyt olla sul kysees.Minäkin hätähousuna nuit saanu ikäväkseni testattuu.Kyllähän se oli melkoinen pettymys sit ku en menkat alkoi.

no sanoppa muuta. :(
mutta eihän tässä voi syyttää ketään muuta kun itteään kun menee liian aikaisin testailemaan!!
tässä pähkäilen että pitäisköhän huomenna tehdä aamupissasta testi... kun en saa muuten mielenrauhaa!! ellei ne menkat sitten tuu yön aikana niinkuin yleensä niillä on tapana tulla . :(

Ehkä kannattaisi joko odottaa muutama päivä ja jos ei menkkoja kuulu niin tehdä testi uudelleen, esim aamupissasta. Tai sitten teet heti huomenna. Itse olen sellainen hätähousu kans, että en jaksaisi odottaa muutamaa päivää :D Mutta toisaalta, jos olet raskaana niin eihän ne menkat sieltä ala varmaan ainakaan vuoteen :) Joten huomaat sen kyllä ilman kymmeniä testejäkin :)

Niin ne valitettavasti sit alkaa. Minä oon ottanu aamulämpöä kun mulla reippaasti yli 37 nousee lämmöt oviksen jälkeen. Sit kun se romahtaa 36.8 tai jotain, niin tietää, että aha nyt ne menkat taas tulee. Säästyy turhat testien ostot. t. toinen testailija ja kuumeilija..

Ihmettelen, että kovin oli tumma viiva kuvan testissä. JOS olisi "kemiallinen" kyseessä, kyllä seuraaviinkiin testeihin jonkilainen viiva ilmestyisi. Ei se hormoni ihan heti nollille putoa.

voi kun omistaisinkin semmoisen kärsivällisyyden että jaksaisin vaan kuumeisena odottaa että tuleeko kuukkarit vai ei..
miehelläkään kehannut ees kertoa monta noita testejä oon tehnyt..
inhottavaa :( kuka on mennyt keksimään raskaustestit...

Ota nyt ihan iisisti ja tee vaikka viikon päästä testi, aamupissasta. Sun raskautumismahdollisuudet ei parane yhtään vaikka kuinka testailisit.

terv. samaa harrastanut, 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen palkittu

Alkuperäinen kirjoittaja sitä vaan;23135947:
Ihmettelen, että kovin oli tumma viiva kuvan testissä. JOS olisi "kemiallinen" kyseessä, kyllä seuraaviinkiin testeihin jonkilainen viiva ilmestyisi. Ei se hormoni ihan heti nollille putoa.

Joo onhan ne ihan havaittavia viivoja eikä mitään haamujen haamuja. Mullakin on tommonen tullu pari kolme kertaa, ja sit seuraavan päivän testi nega. Ei pitäis hätäillä..

niimpä.. ajatukset on kyllä ihan sekasin. ja ovis se ei voi olla (kun jotkut täällä puhuu että voi rtesti voi havaita ovulaation) koska ovis on ollut ja mennyt jo, tikuttamisella sen oon varmistanut.
ymmärtäisin vielä että jos toi ois niitä herkimpiä liuskatestejä, mutta rakas luotto testini apteekin oma.. :(

Kylläpä se mulle vaan seuraavaan negan sai,sit seuraavana aamuna alkoikin vuoto.
näin siis edellises kemiallisessa

kai se sitten on pakko alkaa uskomaan että kemiallinen.. :(
teen huomenna aamupissasta testin, jos nega, niin tyydyn kohtalooni...
luin jostain keskusteluista että voisko kiinnityminen aiheuttaa jonkun "hormooniryöpyn" mistä ois tullut plussa testiin, ja loput näyttää negaa vaan sen takia että ei oo kehittynyt vielä tarpeeksi hormoonia elimistöön..?? voi kumpa näin oliskin..

[QUOTE="vieras";23135963]Kylläpä se mulle vaan seuraavaan negan sai,sit seuraavana aamuna alkoikin vuoto.
näin siis edellises kemiallisessa[/QUOTE]

Kuulostaapa oudolta. Mulla on ollut niin, että jos on ollut niin tumma viiva kuin ap:n kuvassa, on päivä päivältä haalentuntu, kunnes ei viivaa enää lainkaan, ja sitten vuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja sitä vaan;23136001:
Kuulostaapa oudolta. Mulla on ollut niin, että jos on ollut niin tumma viiva kuin ap:n kuvassa, on päivä päivältä haalentuntu, kunnes ei viivaa enää lainkaan, ja sitten vuoto.

Oisko sit ihan oikee kunnon km?

(jäi miettiin voiko näin edes sanoo)

Mulla oli samanlainen juttu. Vuoto alkoi viikon päästä ja todettiin kohdunulkoinen.

Odottakaa aina rauhassa se 2 viikkoa, ettei tule pettymyksiä! Näin sanoi mulle kätilö.

noh kai tästä pitäis kohta mennä nukkumaan.. ja aamusella pissiä kuppiin ja testata ... kädet ristiin että sieltä plussa pärähtäis...
eli todnäkösesti tuun vollottaa aamusella tänne että taas jälleen uusi negatesti tuli tehtyä.!

[QUOTE="vieras";23136027]Mulla oli samanlainen juttu. Vuoto alkoi viikon päästä ja todettiin kohdunulkoinen.

Odottakaa aina rauhassa se 2 viikkoa, ettei tule pettymyksiä! Näin sanoi mulle kätilö.[/QUOTE]

Testi on positiivinen jos on hedelmöittynyt, mutta muuttuu negaksi jos ei ole kiinnittynyt.

[QUOTE="vieras";23136027]Mulla oli samanlainen juttu. Vuoto alkoi viikon päästä ja todettiin kohdunulkoinen.

Odottakaa aina rauhassa se 2 viikkoa, ettei tule pettymyksiä! Näin sanoi mulle kätilö.[/QUOTE]

epäilitkö kohdunulkoista ennenkuin se sulle selvisi?? eks totta ulkosessa oo yleensä vatsakipuja?
millon mun pitäis sit hankkiutuu lekuriin jos niitä kuukautisia ei kuulu ja testi näyttää negaa?

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23136048:
epäilitkö kohdunulkoista ennenkuin se sulle selvisi?? eks totta ulkosessa oo yleensä vatsakipuja?
millon mun pitäis sit hankkiutuu lekuriin jos niitä kuukautisia ei kuulu ja testi näyttää negaa?

Kyllä (mulla ainakin) kohdunulkoisessa testit näytti plussaa, ja vahvistuivat päivä päivältä. Eli jos tsti näyttää huomennakin ihan negaa, ei pelkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23136048:

En epäillyt. Hoitaja vaan totesi jälkeenpäin. En muista että olis kipujakaan ollut, paitsi vasemmalla hartiakipu.
Kannattaa 1-2 viikkoa odotella rauhassa.

tää kemiallinen plussailija lähtee nyt nukkumaan..
jos ei kuukautisia tule tänäkään yönä niin teenpä sitten uuden testin aamulla (todnäkösesti negan..)

jokos ap ehti herään ja tekeen testin? mitä näytti tällä kertaa?

itsellä menossa rv 25 ja raskaus lähtenyt 26 päivää kestäneestä kierrosta ja testi näyttänyt haamua vasta kp 31/26. tuli vain mieleen.

Yhteistyössä