ENSIN PLUSSA, SITTEN NEGA?! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
just äsken kävin ottamas tamppoonin pois niin siinä ei ollut nyt yhtikäs mitään !
ja ei oo ollu mitään menkkaoireitakaan kummemmin, kun mun menkat alkavat aina tosi runsaina ja maha kipuilee niin hemmetisti.
mutta nyt eii oo ollu ku välillä pientä nippailua molemmissa munasarjoissa, sekä eilen illalla toinen kylki vähän oli kipeänä.. ja toinen menkkaoire mikä on aina, tissit todella arat ennen menkkoja ja niiden alussa.. ja kun tissit ei oo nyt ollenkaan kipeet!

mä oon ihan höpsö..

Olen saanut tuolla samaisella testillä ihan samanlaisen plussan...ja heti seuraavana päivänä negan toisella testillä, menkat alkoikin samalla rytinällä.

Ikävää jos odotat plussaa kovasti ja tulee tuollaisia epäselviä tuloksia :/

joo no empä oo minäkään ikinä 100% luottanut noihin liuskatesteihin!! mutta apteekin omaan oon, ja se mua tässä ihmetyttääkin että miten sillä tuli noin "vahva" plussa... vaikkei se edes ole herkimmästä päästä...

kaikista raastavinta tässä on EPÄTIETOISUUS... ois varmaan paljon parempi fiilis jos se menkat ois sieltä alkanut kunnon rytinällä niinkuin aina..
mutta ei ..vielä tämä vaaleanpunainen lima, enteileekö sitten menkkoja, vai kemiallinen.. mikä selittäis hyvin ton mun plussan ja negarivin..... vai oisko mulla vielä pieni mahdollisuus olla raskaana. <3

Rohkeutta vaan testin tekoon!
Mä olin aivan satavarma etten ole raskaana, koko ajan oli sellainen olo että kuukautiset alkavat. Olin niin varma asiasta että löimme mieheni kanssa vetoa etten ole raskaana kun hänen mielestä olin. Ja pelkästään vetomme takia ja että sain miehen hiljaiseksi, tein testin.
Olin todella järkyttynyt/yllättynyt kun testi olikin positiivinen! Ja mieheni ei ollut yhtään yllättynyt, tokaisi vaan että kyllähän mä tuon tiesin :)
Olisi pitänyt vaan tehdä testi aikaisemmin.

Mä sain kanssa prisman testillä haamusen tuon esikoisen kohdalla... Totesin vaan että "tässä on nyt käynyt joku virhe.. "

Sitten tein toisenkin ja siinäkin oli "varmaan joku valmistusvirhe koko erässä.."

Ja sitten tein vielä apteekin testin todistaakseni virheen... No ei se ollut mikään virhe :D Vaan mun ihana pieni poikani :)

...JA olin silloin rv 5 tai 6.

Menkat tulivat vaaleanpunaisina, hehkutin vaan että "mä oon näin tyttö että on pinkit menkatkin".

Sitä lapsettomuutta oli takana 5 vuotta, ja tässä vaiheessa olin jo luopunut toivosta että luomuvauvaa saisin.

Kyllä ne antaa virheellisiä positiivisiakin.
Kaverini sai sellaisen juuri kesällä.

Toivon että sulla se ei kuitenkaan olisi virheellinen tai että ainakin pian tärppäisi =)

tein äsken clearbluen perinteisen testin, noin 2 minuutin päästä näin jotain epämääräistä mutta kun se testi oli märkä ja tosi epäselvä, mutta nyt kun kuivunut niin ihan selvä haalea pystyviiva, eikä se ole ohut, vaan ihan saman paksuinen kun vaakaviiva.
tiedän että kyseinen testi antaa helposti testiajan jälkeen vääriä selviä haamuviivoja??
voiko tuo silti tarkoittaa jotain? vielä on yks cb:n testi, ajattelin huomenna sitten aamupissasta testata..

Yhteistyössä