Ensin plussa,sitten seuraavana päivänä enää ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä taas

Vieras
Onko kenellekkään käynyt,että teet testin ja ensin tulee plussa (haamu) ja seuraavana päivänä onkin vielä haaleampi (miltein olematon)
Raskausoireita kuitenkin on kun pissattaa jatkuvasti ja lämmöt koholla 37,6. Lisäksi vihloo alavatsasta kun nousee seisomaan. valkovuotoa tullut runsaasti 2vkoa.
Menkkojen kuuluisi alkaa huomenna ei vaan mitään tyypillisiä ensioireita,kuten yleensä menkkojen alkaessa... Tein testi kaksi ketaa samanlaisella predictor-testillä.
Voiko se aiempi plussa olla virhe/nyt aikainen keskenmeno? Vai vaihtelevatko teillä testien värit vaaleampaan tummemmasta vaikka raskaana olette olleet?

Mulle itseasiassa kävi niin. Tein ensin testin, johon tuli aika selvä viiva. Seuraavana päivänä tein toisen testin, johon ei tullut mitään vasta kun testiajan umpeuduttua semmoinen viiva, jota sai pyöritellä kaikissa eri valoissa, että sai näkymään edes jotain.

Voi olla kemiallinen raskaus, eli munasolu on osunut, muttei kiinnittynyt... Tällön vuodon pitäisi alkaa lähes oikeaan aikaan, ehkä hieman myöhemmin, ehkä ei. Tai sitten niin, että raskaus on alkanut, mutta mennyt kesken ja sen vuoksi testit ei enää anna plussaa (niin kuin minulle kävi).

Mutta toivotaan, että sulla on kyse vain laimeammasta näytteestä...

Voi olla samanlaisten testienkin tuloksen vahvuudessa eroja. Itse tuli se todettua, kun kastoin kaksi samanlaista testiä samaan pissaan samaan aikaan. Toiseen testiin tuli tosi tumma viiva, toiseen paljon haaleampi.

Yhteistyössä