V
vierailija
Vieras
Pystyykö ne pyyhkimään?Totta, olen myös hoitoalalla, muutama yli 200kg on tullut vastaan. Yli 300kg ei yhtään. Sen sijaan tollasia 120-150 kiloisia on TODELLA paljon. Sekin on jo jotenkin järkyttävää..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pystyykö ne pyyhkimään?Totta, olen myös hoitoalalla, muutama yli 200kg on tullut vastaan. Yli 300kg ei yhtään. Sen sijaan tollasia 120-150 kiloisia on TODELLA paljon. Sekin on jo jotenkin järkyttävää..
Oletko alalla, oikeestikko noin tehdään?Ne asettuu makaamaan kyljelleen lattialle ja joku pyyhkii niiden perseen kosteilla pyyhkeillä.
Olen alalla, tänäänkin pyyhin monta.Oletko alalla, oikeestikko noin tehdään?
Yrititkö olla hauska?Yksi tyyli on kiinnittää käsipyyhkeen nurkkiin lenkit. Seinään naulataan reiden korkeudelle neljä naulaa ja viritetään nihkeäksi kasteltu pyyhe niihin nurkistaan. Kakkaamisen jälkeen peruutetaan pyyhettä kohti, hinkataan, painellaan ja twistataan sitä pyyhettä vasten. Samalla levitetään pakaroita käsillä erilleen. Pyyhkeitä voi olla monta ja niitä vaihdetaan aina parin twistauksen jälkeen. Puhdasta tulee.
Taidat haista tosi pahalle!Mulla ei ole BMI:tä ollenkaan. Eipä ole tarvinnut pyyhkiä ikinä.
Ihmettelin miksi tämä ketju saa paljon viestejä. Luin vain viimeisen viestin. Jos ei neuvollasi saa peräpäätään puhtaaksi, olkoon sitten arvosanalla välttävä.Mopilla! Sankkoon lämmintä vettä ja peffasaippuaa, tunkataan moppi veteen, puristetaan kuivaksi ritilässä (tai käytetään sitä moppia missä painetaan jalalla poljinta ja moppi pyörii ja vedet lentää pois). Sitten vain haara-asento, jalka jakkaralle, pyllistys tms ja mopilla rassataan peffa puhtaaksi. Pari moppausta ja puhdasta tulee.
Hieno homma, että pääsevät ketterästi lattialle makaamaan ja ylösNe asettuu makaamaan kyljelleen lattialle ja joku pyyhkii niiden perseen kosteilla pyyhkeillä.
Keskimittaisella n 120 kilon kohdilla, viimeistään!No eihän ne tosilihavat nyt vaan mitenkään pyyhi. Sängyssä ne laskee alleen on muovilakanat. Olen katsonut sitä "hengenvaarallisesti lihava" sarjaa. Henk koht en tunne yhtään tosi lihavaa, niin en tiedä missä tulee eteen raja että ei normisti pysty pyyhkii.
Ei tehdä oikeasti noin ihan siitä syystä, että jos henkilö on niin lihava ettei pysty itseään puhdistamaan, niin ei se myöskään pysty asettumaan lattialle makuulle. Lattialle asettuminen ja sieltä ylös nouseminen on huomattavasti vaativampi suoritus superlihavalle kuin pöntöllä kiemurtelu.Oletko alalla, oikeestikko noin tehdään?
Tein jo viestistäsi ilmiannon palstan valvojalle.Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?
rummo osais vastata hetkohta mitens se onnistuupi
Voi onnetonta. Yhdyssanat on sinulla pahasti hukassaPimppi puhelimella
Kiitos kun viitsit antaa palautetta tämän palstan räkänokille.Voi onnetonta. Yhdyssanat on sinulla pahasti hukassa
h*lvetin hauska olikinYrititkö olla hauska?