Ensitreffeistä tuli mieleeni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
...törmäsin tänään siis junassa erääseen naiseen, jonka tunsin kauan sitten. Siis yli 30 vuotta sitten. Juteltiin niitä näitä, lähinnä muisteltiin menneitä. Ja mitä kenestäkin oli tullut tai jäänyt tulematta. Niinkuin nyt noin viiskymppisillä naisilla on tapana jutella, jos törmäävät yllättäin toisiinsa yli 30 vuoden jälkeen. Ja aloinpa sitten muistella muutakin vuosikymmenten takaa...

Taisin olla keskikoulun vikalla (vastaa siis nykyisen peruskoulun ysiluokkaa) , kun olin yhtenä perjantai-iltana likkakaverini luona iltaa istumassa. Mulla oli siihen aikaan niin jyrkän autoritäärinen kasvatus, että ennemmin olisin repinyt paljain käsin silmät päästäni kuin uskaltanut koskea alkoholiin. Mutta muu porukka ei ollut yhtä kovan kurin alla, joten Marlin hölmöilevä omenaviini virtasi. Siinä sitten mitä lie Timo T.A. Mikkosta telkkarista ystäväni luona porukalla katsottiin, kun rinnakkaisluokallani oleva poika tuli aika pöllyssä viereeni sohvalle istumaan. Kaveri voi vähän huonosti ja kun ei muutakaan paikkaa oksennukselleen keksinyt, raotti mun bleiserini ( joo...bleiserit oli siihan aikaan ihan cool :laugh: ) taskua ja yrjösi taskuuni :x No eipä siinä muuta ku tuli aika kiire kotiin.

Seuraavana aamuna tää tyyppi oli 20 ruusun kanssa meidän oven takana. Ja faija tietty avas oven |O |O Sain ruusut ja tyyppi käytti mun bleiserini pesulassa. Ja me seurusteltiin sen jälkeen vuoden päivät :heart: :D :heart:

Joskus...aina joskus...vois olla vielä ihan kivaa olla nuori :)

Yhteistyössä