entä jos haluaa polttarit, muttei isoja häitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polttarit mullekkin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

polttarit mullekkin!

Vieras
Naimisiinmeno on jossain vaiheessa edessä, eikä välttämättä haluta isoja häitä/häitä ollenkaan. Haluan kuitenkin, että ystävät järjestää mulle polttarit, kun olen niin monessa ollut itse järjestämässä ja mukana ja ne on aina niin hauskat. Mitäpä sanotte?

Voit pyytää ystäviäsi järjestämään, mutta eihän se mitään velvoita. Mun mielestä polttarit on aina ystävien "lahja", joka annetaan vapaaehtoisesti. Siis myös siinä tapauksessa, että on isot häät.

No sen tiedän, että ystäväni nimenomaan HALUAVAT järkätä mulle ne polttarit, mutten ole ollut yksissäkään polttareissa, joita ei ole seurannut isoja häitä. Kun häissä on sitten aina muisteltu polttarijuttuja, nähty niistä videoshowta ja polttarikansiota jnejne, että meneekö ne sitten samalla kaavalla ne polttarit ja jälkiseuraukset, vaikkei häitä tuliskaan. Kun jos ei pidetä häitä, niin en tietty pyydä ketään kaasoksikaan ja kaasothan ne etupäässä polttareista vastaavat. Itse kahdesti kaasona olleena sen tiedän, ettei se mikään pikkuhomma ole.

Mä haluan keskikokoiset hät mutta en välttämättä polttareita ollenkaan. Ei mulla kyllä ole niin montaa kaveriakaan että kukaan vaivautuis järkkäämään jotain kolmen osanottajan polttareita. :D

Yleensä polttarit on häihin kutsuttujen ystävien järjestämät juhlat morsiammella tai sulholle.
Voithan sä kutsua ystävät polttareihin ja järjestää ne itse mutta älä odota että he järjestää sulle polttareita jos sä et järjestä häitä , junttia.

[QUOTE="mä";24756573]Yleensä polttarit on häihin kutsuttujen ystävien järjestämät juhlat morsiammella tai sulholle.
Voithan sä kutsua ystävät polttareihin ja järjestää ne itse mutta älä odota että he järjestää sulle polttareita jos sä et järjestä häitä , junttia.[/QUOTE]

Tulihan se sieltä :D miksi se on sun mielestä junttia? Olen joka polttareissa maksanut sekä juhlakalun, että itseni kulut eli halpaa lystiähän se ei ole. Enkö ole ansainnut samaa, jos olen menossa naimisiin?

[QUOTE="aloittaja";24756567]Ja siis haluan tietää, että onko joku ollut järkkäämässä polttareita, vaikkei niitä ole seurannut häitä?[/QUOTE]

Kyllä olen ollut. Hääkutsua ei tullut, vaan häät pidettiin perhepiirissä. Oli silti mukavaa olla polttareissa ja tavata ystävää pitkästä aikaa (asuu toisella paikkakunnalla).

Mun kaveripiirissä kolme henkilöä on mennyt naimisiin pienimuotoisesti. Kaksi niin, että kertoivat etukäteen menevänsä maistraattiin kahden todistajan kanssa ja minä itse niin, että kerrottiin vasta jälkikäteen. Kaikille muille kavereille ollaan koko porukka yhdessä järkätty polttarit, paitsi mulle, kun se nyt oli vähän vaikeeta, kun kukaan ei edes tiennyt. :) Eli juu, olen ollut 2 kertaa järkkäämässä polttareita niin, että oon tiennyt, että häihin ei tuu kutsua.

Mutta kumpikaan näistä morsiammista ei kyllä itse pyytänyt niitä polttareita, vaan me kaverit kysyttiin, että saadaanko silti järkätä, vaikkei häitä juhlitakaan.

[QUOTE="aloittaja";24756588] Olen joka polttareissa maksanut sekä juhlakalun, että itseni kulut eli halpaa lystiähän se ei ole. Enkö ole ansainnut samaa, jos olen menossa naimisiin?[/QUOTE]

No jos käytetään samaa logiikkaa: Sä olet oletettavasti ollut näiden polttareiden jälkeen myös juhlimassa saman morsiamen häitä. Eikö sun kaverit ole ansainneet samaa jos järkkäävät polttaritkin?

[QUOTE="heh";24757003]No jos käytetään samaa logiikkaa: Sä olet oletettavasti ollut näiden polttareiden jälkeen myös juhlimassa saman morsiamen häitä. Eikö sun kaverit ole ansainneet samaa jos järkkäävät polttaritkin?[/QUOTE]

No toisen häissä olin raskaana, ettei silloin paljon juhlittu... ;) Mutta joo, jos pidetään häät niin pidetään kaverihäät ja silloinhan ne tietty kutsutaan, ketkä tulis polttareihinkin. Mutta katotaan nyt. Polttarin mekin ansaitsemme....

Yhteistyössä