entäs viina ja tupakka

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
kun nyt tälläkin palstalla vouhkataan että uskaltaako enää jugurttia syödä, niin mitäs te varsinaisten myrkkyjen käyttäjät? mites on alkoholi ja varsinkin tupakka? tupakkahan on tiedetty jo kauan monta myrkkyä sisältäväksi ja silti vaan tupakkaa vedetään ja siitä vielä sivullisetkin kärsii kun joutuvat niitä myrkkyjä hengittämään.
Aloittakaa pls seuraavaksi tupakanvastainen kampanja tältä palstalta ja sitoutukaa lopettamaan ainakin itse ja tukemaan lähipiiriä lopetuksessa. olisko järkevämpää kuin puhua elintarvikkeesta johon ei liene kukaan todistetusti vielä kuollut...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No, eivät nuo ole verrattavissa keskenään :)

ei olekaan. ne on oikesti myrkkyjä ja tupakka myrkyttää myös ympäristöä.
Mutta tupakka on aikuisten nautintoaine ja sen käyttöön ei saa kukaan puuttua vai mitä tarkoitit???
kannattaisin savutonta suomea, luojankiitos jo on savuttomat ravintolat ja voin minäkin käydä niissä. Oltiin tuossä äsken lomalla ja käännyttiin ravintolan ovelta pois ja sanottiin syy, kun siellä poltettiin tupakkaa (ei ollut Suomessa)

mä en ymmärrä vouhkaamista mistään asiasta..
tupakka ei oel hyväksi, tiedostan sen itse.. olisihan se hyvä jos sitä ei sais myydä, loppuis tupakointi.. se ärsyttää että ainetta jota saa myydä, ei sais missään nauttia.. se on käsittämätöntä...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä en ymmärrä vouhkaamista mistään asiasta..
tupakka ei oel hyväksi, tiedostan sen itse.. olisihan se hyvä jos sitä ei sais myydä, loppuis tupakointi.. se ärsyttää että ainetta jota saa myydä, ei sais missään nauttia.. se on käsittämätöntä...

ei ole hyväksi... joo montakohan MYRKKYÄ se sisältää, 300 vai 3000? Mutta oikeasti kun se tupakansavu haittaa myös muita kuin sitä joka polttaa. itse en voi oleskella tilassa jossa on tupakansavua ja olen joutunut bussissa ja junassa vaihtamaan paikkaa, kun viereen on tullut tyyppi joka on polttanut. Onneksi ravintolatupakointi alkaa olla loppu, mutta mm bussipysäkkitupakointi pitäisi saada pois myös ja inhottaa jossakin taksijonossa luovuttaa paikkansa kun alkaa ahdistaa. voihan sitä tietty pysytellä kotona ja antaa myrkyttäjien myrkyttää itseään ja lähipiiriään...
Katkeruutta äänessäni,mutta jo kova pakkanen on käynyt keuhkoilleni eikä siinä enää muuta kaipaisi....

Täällä toinen tupakanvastainen! Inhottaa palvelualoilla tupakoijat, kampaajat, hoitjat ja muut jotka joutuu tulemaan lähelle asiakasta. tupakka aiheuttaa minulle paniikkihäiriön ja voin sanoo että kyllä ketuttaa. Jos meillä käy kotona tupakoitsija esim wc:ssä, on minun tuuletettava ulkooven kautta huusholli (vessassa ei ole ikkunaa) ennenkun voin itse mennä sinne. en ymmärrä muutenkaan miten ihmiset on niin kiittämättömiä että pakonomaisesti yrttävät myrkyttää itsensä ja läheisensä ja piltat terveytensä. Typerää!

Yhteistyössä