Enterorokkoa enterorokkoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Huoh.
Arvotaan seuraava tauti?
Mies soitti arvauskeskukseen että saataisiin pojalle aika varattua, kuumetta 39,6 ja aika tööt koko pieni mies (9kk)
Muutama päivä sitten huomasin kädessä kaksi palorakkulaa, ilmeisesti tulleet kun on keittiössä uunia vasten noussut, näin uskoisin koska muuta mahdollisuutta ei ole.
Viimeksi oli kuumeessa reilu viikko sitten.
No mä sitten ajattelin et soitetaan aika et ei ole tulehtunut toi sormi kun toinen rakkula on auki ja olen sitä putsaillut ja laastaroinut ja antanut hengittää.
Joo aikaa ei tipu, on enterorokko.
No, anteeksi nyt vaan mut enpä usko.
On on, sitä on liikkeellä, antakaa tasaisesti kuumetta alentavaa vaan.
Heillä on nyt niin täyttäkin.
Jassoo.
No noi on palorakkuloita, se on vissi ja kuumetautikin on todennäköisesti sama kun siskolla jolla myös uusi tuo kuume, mut olisinpa vaan halunnut varmistaa ettei ole tulehtunut ja se nostanut kuumetta.
Haistakee kakka koko arvauskeskus.

:hug: Samaa mieltä. Selitäpä tuo sama puolikieliselle venäläiselle lääkärille. Se tuskin tajuaa edes että kyse on sormista... :laugh:

Tuo yksityiskeskus puolestaan määräisi samaan kuule 15 reseptiä. Pitäs joskus kysyä laskuttaako ne joka reseptistä erikseen?!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valehtele, että huutaa korviaan ja vaadi aika.

tää on oikee tyyli oikeesti saada aika tk:sta. niin julma tapa kuin onkin, valehdella. mut lasten pitää päästä lääkäriin jos on tarve.

Joo minä ainakin valetelisin, jos ei aikaa muuten irtois

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Valehtele, että huutaa korviaan ja vaadi aika.

tää on oikee tyyli oikeesti saada aika tk:sta. niin julma tapa kuin onkin, valehdella. mut lasten pitää päästä lääkäriin jos on tarve.

Joo minä ainakin valetelisin, jos ei aikaa muuten irtois

Kyllä minäkin voisin ihan kepoisesti tuollaisen valheen suustani päästää kun kyse on mun lapsestani :)

enterossa on kyllä ne rakkulat hieman palorakkulan näköisiä ja nekin saattaa tulehtua, mulla tulehtui 2 rakkulaa ja niissä oli mätää

Mä en jotenkaan jaksa uskoa kuitenkaan että olisi enterorokkoa.
Rakkulat tuli jokunen päivä sitten ja nyt korkea kuume, sen enempää en ole taudista tietoinen kun mitä olen netistä lukenut ja kuvia katsonut mut niiden perusteella en usko et on tuo ko. rokko

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
enterossa on kyllä ne rakkulat hieman palorakkulan näköisiä ja nekin saattaa tulehtua, mulla tulehtui 2 rakkulaa ja niissä oli mätää

Rakkulat tuli jokunen päivä sitten ja nyt korkea kuume, sen enempää en ole taudista tietoinen kun mitä olen netistä lukenut ja kuvia katsonut mut niiden perusteella en usko et on tuo ko. rokko

Meillä ainakin kummallakin alkoi ensin kuume 2-3 päivää ja sitten tuli näppyjä. Tästälähtien sanot että on päästävä lääkäriin kun itkee koko ajan. Itse sanon aina niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Meillä ainakin kummallakin alkoi ensin kuume 2-3 päivää ja sitten tuli näppyjä. Tästälähtien sanot että on päästävä lääkäriin kun itkee koko ajan. Itse sanon aina niin :)

:D
Nyt tuo pieni on ihan pirtsakkana onneksi :)
Pitää nyt katsella miten tuo vointi on ja huomenna kyllä raahaan sen lekuriin vaikka ilman aikaa jos on kovin kipeä!
Täällä toi terveyskeskus on varsinainen riman alitus kokonaisuudessaan!!

Yhteistyössä