Entinen ukko haluaa nähdä tapaanko hänet vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "NIINA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"NIINA"

Vieras
Rakastan yhä entistä miestäni ja olemme viestitelleet joka päivä ja en kestä olla erossa hänestä siis yhtään.
Nyt päätimme että jos näkisimme yhdesti niin hän ainakin halusi ja kun kyselin saanko häntä koskea pussailla tai halata niin hän vain saa että ei hän kiellä sitä.
Mutta kyselin jos harrastamme seksiä niin ehkäsy pitää muistaa ja hän ei vastannut tuohon muuta kuin ei harrasteta kun olemme päättäneet että hankimme lapsen vuosien päästä ja oletin et hän ei nyt anna seksiä koska vaadin ehkäsyn häneltä..
Tiedän et juttu menee niin harrastetaan ja ehkäisy unohtuu joka ei mua haittaa olen jo yhdesti raskautunut mutta kesken meni ja mies syytteli mua koska tapoin hänen lapsensa kun nostelin raskaita laatikoita jonka takia tuli hirmuiset kivut minulle.

Ei kai hän vain halua sitä yhtä paljaallla minulta en voi uskoa jos näin on :/ Hän on kyllä mustis minusta joten tuskin hän valehteli minulle että hankimme lapsen myöhemmin jos hän aikookin panna mut raskaaksi aiemmin etten pääsis minnekkään mut haluan olla hänen lähellään..

[QUOTE="niina";24800085]Ei kai hän vain halua sitä yhtä paljaallla minulta en voi uskoa jos näin on :/ Hän on kyllä mustis minusta joten tuskin hän valehteli minulle että hankimme lapsen myöhemmin jos hän aikookin panna mut raskaaksi aiemmin etten pääsis minnekkään mut haluan olla hänen lähellään..[/QUOTE]

näiden hölinöiden perusteella sanonpa vaan että luoja,älä vain tule raskaaksi....

[QUOTE="niina";24800085]Ei kai hän vain halua sitä yhtä paljaallla minulta en voi uskoa jos näin on :/ Hän on kyllä mustis minusta joten tuskin hän valehteli minulle että hankimme lapsen myöhemmin jos hän aikookin panna mut raskaaksi aiemmin etten pääsis minnekkään mut haluan olla hänen lähellään..[/QUOTE]

Olisiko pisteen käyttö kova sana?

Haluan tulla juuri hänelle raskaaksi ja aion kyllä toteuttaa sen vielä hänen kanssaan.Mitä sitten vaikka hän on vähän mustasukkainen se juuri viestii siitä että hän rakastaa ja välittää minusta paljon.

Hyvä kysymys on, miksi mies on ENTINEN mies? Kumpi halusi erota ja miksi?

Ja kannattaako edes harkita raskautumista ennen kuin olette oikeasti kunnollisessa parisuhteessa, missä on ne eron syyt käsitelty ja ongelmat korjattu. Jopa tuo miehen sairaalloinen mustasukkaisuus.

erosimme koska emme minä en ollut rehellinen hänelle ja välillä yrittmme uudestaan tapailla ja nyt olemme alkaneet ihan uudelta suunnalta olemme puhuneet paljon ja olemme avoimia ja sovimme että emme salaa mitään enään koska ongelmat johtuivat juuri siitä.Sitä en tiedä miksi hän on niin mustis minusta tai mitä hän näkee mussa jotain miksi käyttääntyy tuollain?

Harkitkaa nyt edes pariterapiaa missä setvitte nuo salailut ja mustasukkaisuudet. Ja hoida itse se ehkäisy kuntoon. Vauva ei tule helpottamaan tuon miehen mustasukkaisuutta, voi vain pahentaa tilannetta todella rajusti. Sinä olet siinä vaiheessa todella kiinni vauvassa kun tämä syntyy, kestäisikö mies sitä että hän todella jää kakkoseksi ja on sitä useamman kuukauden? Tai vaihtoehtoisesti jos on mustis vauvasta, kestääkö sitä että tämä on niin kiinni äidissään ainakin imetyksen ajan?

On varmaan hyvä asia että oletta pohtineet asioita yhdessä ja jutelleeet niistä avoimesti ja toivon teidän saavan asit rullaamaan niin voitta tehdä pikku piltin myöhemmin sitten :)

Harkitkaa nyt edes pariterapiaa missä setvitte nuo salailut ja mustasukkaisuudet. Ja hoida itse se ehkäisy kuntoon. Vauva ei tule helpottamaan tuon miehen mustasukkaisuutta, voi vain pahentaa tilannetta todella rajusti. Sinä olet siinä vaiheessa todella kiinni vauvassa kun tämä syntyy, kestäisikö mies sitä että hän todella jää kakkoseksi ja on sitä useamman kuukauden? Tai vaihtoehtoisesti jos on mustis vauvasta, kestääkö sitä että tämä on niin kiinni äidissään ainakin imetyksen ajan?

Miten mustasukkaisuus voi vielä pahentua tuosta jos saan lapsen hänen kanssaan ei kai hän voisi satuttaa lasta tai minua?
Tarkoititko että hän on niin mustis että tekee salaa mut raskaaksi etten kelpaa muille miehille ja olen pelkästään hänen koska odotan hänen vauvaansa ja joudun oleen sitten vauvan kanssa kahdestaan koko ajan ja hän määräilee minua sitten?

Eiköhän mustasukkaisuuden vaarallisuudesta riitä kertomaan tuo sun ihan oma tekstis + alotusviestin teksti, missä kerroit entisen miehesi syyttäneen sinua lapsensa taposta kun sait keskenmenon. Ilmeisesti viikkojakin oli tuolloin sen verran vähän että keskenmenoriski oli muutenkin vielä korkeampi?

Eiköhän netistä löydy vähän googlettamalla ihan liiankin paljon tarinoita mustasukkaisista puolisoista jotka ovat olleet aikansa "kilttejä" ja vain tentanneet, mutta lopuksi sitten jostain syystä mennyt homma "överiksi" ja seuraukset ei aina ole olleet nättejä.

[QUOTE="niina";24800556]Kyllä tein alutuksen eilen samasta aiheesta ja kyse samasta miehestä,jonka kanssa en tosiaan tiedä mitä tekisin vaikka rakastan häntä mut uskon syvästi että hän on muuttunut.[/QUOTE]

Narsisti ei muutu, usko pois. Narsistin on lähes mahdotonta parantua ja muuttua.

Yhteistyössä