Entisajan lääkärit tekivät orgasmeja naisille, ks. kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon teidän mielestä tiukkapipo, mutta mua ei naurattanu noi sadistiset vempaimet pätkän vertaa.

Minusta muistuttaa lähinnä raiskausta, että tollasia on väkisin työnnelty naisten sisään, joilla on muutenkin mennyt huonosti.

Mä juttelin ton leffan jälkeen aika lailla samoista jutuista. Kun leffa oli tehty niiiiiiiin mukavaksi aiheesta, etten usko todellisuuden olleen ihan niin silkkistä ja pehmistä kun leffassa.

Semmosia ne nykyajan naiset on,miettikääpäs kuinka paljon ilman miestä joutuvat naiset olemaan SOTA-AIKANA??
Ei luulis tänäpäivänä olevan vaikeaa solmia suhteita kun on vaikka mitä kommunikointivälinettä,jotenkin on vaan naisten aivot naksahtanu.
Että IHAN kokoajan panettaa?? ilmankos se vaikuttaa JO naisten työssäkäymiseenkin,varmaan siitä syystä sekoilevat työpaikoillaan ja saavat kaiken päälaelleen!
Ilman miestäkin voi elää se vaatii luonnetta mutta EI ole luonnollinen tapa,moni nainen joutuu kumminkin olemaan ilman koska työ vaatii niin,on monia töitä johon ei seksi eikä omat halutkaan sovi.
Miettikääpä sitä kun seuraavan kerran panettaa.

Yhteistyössä