Orgasmi, lateksipylly ja fallossymboli – Erika Vikman räjäytti someraivon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas, ihan oikein parempaa Tarjoatko normaalisti jossakin kuppilassa, jossa lounas aloitetaan surullisen kuuluisalla raaste-/salaattipöydällä maisseineen, hillosipuleineen, porkkanaraasteineen, etikkapunajuurineen yms.
Montako vuotta sitten olet viimeksi päässyt jonkun seurassa ja kustantamana lounasmestaan?

Tarjolla on mitä on, yleensä 1:1 salaattipöydät ihan joka mestassa. Hillosipuleita en ole nähnyt kyllä vuosiin.

Mitähän poikkeavaa sinun kokin ylläpitämässä mahtaisi olla? 🤔

• Rakkaus
Reactions: Palstapesu
Anna nyt jo olla.

Opettele kirjoittamaan ystävällisesti tällä palstalla.
Riitaa on jo muutenkin ihan riittämiin.
Alepahan on kaiken ikävän aloittaja. Kun et sitä ole oivaltanut, niin taidat olla ihan uusi täällä?

En ole mikään nuoleskelija, vaan tulen aina puuttumaan epäkohtiin. Myös yhtälailla valehtelviin vääristelijöihin, kuten tässäkin ketjussa niitä on… 😒

Kun Alepa saapui tänne, niin Annan palstalla olleet kertoivat kauhutarinoista hänen käyttäytymisestään siellä.

Ja hän on ainakin 15 kertaa valehdellut täällä minun olleen siellä. Vaikken koskaan aikaisemmin ollut edes kuullut moisesta palstasta. Vasta kun se oli lakkautettu.

Alepahan on kaiken ikävän aloittaja. Kun et sitä ole oivaltanut, niin taidat olla ihan uusi täällä?

En ole mikään nuoleskelija, vaan tulen aina puuttumaan epäkohtiin. Myös yhtälailla valehtelviin vääristelijöihin, kuten tässäkin ketjussa niitä on… 😒

Kun Alepa saapui tänne, niin Annan palstalla olleet kertoivat kauhutarinoista hänen käyttäytymisestään siellä.

Ja hän on ainakin 15 kertaa valehdellut täällä minun olleen siellä. Vaikken koskaan aikaisemmin ollut edes kuullut moisesta palstasta. Vasta kun se oli lakkautettu.
Sulla taitaa olla ADHD tms, koska jäät jumiin joihinkin asioihin ja loputtomiin jaksat jankuttaa samoja asioita.

Päästä nyt jo irti noin ikävistä ajatusmalleista.

Setis retostelee naisella joka ei edes hänen ole ja epäilen ettei tule ikinä olemaankaan.

Vaikka Setis on mitä on ni turha "Annieta" on nimitellä.
Täytyy taas tuottaa syvä pettymys yhdelle sitkeälle pers🪰-lle 😎

Kyllä hän haluaa olla täysin minun, heti kun kotiovi takanaan sulkeutuu 🥰
Hetkeksi unohtuu vaipanvaihdot, ketjupolttava ja kännäävä kumppani, kun saa olla siististi pukeutuvan ja hyvin käyttäytyvän herrasmiehen seurassa 😇

(Elämä on, kuten ehkä muistat lempilauseeni 😊)

Annie oli tosi tyytyväinen valitsemaani lounaspaikkaan tänään, tarjosin herkullisen naudanlihapihvin. Siellä hän sanoi että ”I wish that we have many years to celebrate Valentine’s day in the future” 🥰

Ja jatkoi että haluaisi viettää sen jossain Stadin hotellissa joskus tulevaisuudessa. Johon minä sitten, että mennään siihen Länsisataman, ikäänkuin Legopalikoista kyhätyn näköisen hotellin ylimpään kerrokseen, sieltä varmaan näkee hyvin Tallinnaan asti?

Koettakaa kestää meidän romanttisen lounaan jatko-osia 🤗. Annie kiitteli ja alkoi laulaa minulle jotain kuulema tunnettua y-pv laulua minulle.

Kotiin ajellessa autoradiosta kuului Ed Sheeranin ”I’m in love with your body”, ja samantien hän kosketteli minua erittäin miellyttävästi 🥰

Sitten kun tankkasin auton tankin piripintaan, hän sanoi, että voidaan ajaa Lappiin asti ja yöpyä lasi-iglussa ja katsella tähtitaivasta ja revontulia 🌌

Ja matkamme jatkui, kuitenkin kotiinsa. Siellä sain mm. erinomaisen päivälliseksi herkullisen kana-aterian.

Loppuilta jatkuu edelleen miellyttävissä merkeissä, mutta ei tästä sen enempää…

Montako vuotta sitten olet viimeksi päässyt jonkun seurassa ja kustantamana lounasmestaan?

Tarjolla on mitä on, yleensä 1:1 salaattipöydät ihan joka mestassa. Hillosipuleita en ole nähnyt kyllä vuosiin.

Mitähän poikkeavaa sinun kokin ylläpitämässä mahtaisi olla? 🤔

Hhmm, täytyy oikein miettiä, mutta oman mieheni seurassa kyllä. Ollaan molemmat aika kiireisiä vielä eläkeikää lähestyessä yrittäjinä. Mutta kun mulla on kiire, hän vaikka tilaa kotiin eli kustantaa, mut sit minä teen muuten ruokaa rakkaudella.

Salaattipöytiä ei kyllä ole joka mestassa lounaalla, ainakaan isommissa kaupungeissa ja vähän paremmissa ravintoloissa. On tarjolla esim. lämmin ruoka, ruokaisa salaatti ja keitto ja niistä valitaan.

Täytyy taas tuottaa syvä pettymys yhdelle sitkeälle pers🪰-lle 😎

Annie oli tosi tyytyväinen valitsemaani lounaspaikkaan tänään, tarjosin herkullisen naudanlihapihvin. Siellä hän sanoi että ”I wish that we have many years to celebrate Valentine’s day in the future” 🥰

No johan oli, ihan pihvi ja kaikki 😍 Miksei "Annie" edelleenkään puhu suomea, monien vuosien jälkeen?

Hhmm, täytyy oikein miettiä, mutta oman mieheni seurassa kyllä. Ollaan molemmat aika kiireisiä vielä eläkeikää lähestyessä yrittäjinä. Mutta kun mulla on kiire, hän vaikka tilaa kotiin eli kustantaa, mut sit minä teen muuten ruokaa rakkaudella.

Salaattipöytiä ei kyllä ole joka mestassa lounaalla, ainakaan isommissa kaupungeissa ja vähän paremmissa ravintoloissa. On tarjolla esim. lämmin ruoka, ruokaisa salaatti ja keitto ja niistä valitaan.

Aika jännää. Pikkukaupungeissa missä käydään, on yleisimmin buffa salaattipöytineen. Sitten on pari laadukkaampaa mestaa missä lounas tuodaan pöytään, mutta runsaat alkusalaatit saa noutaa itse.

En ole kuullut enkä nähnyt Erika Vikmanin esitystä, eikä kyllä kiinnostakaan. Ehkä Euroviisujen aikana sitten katson. Ei kiinnosta myöskään, onko vahva vai heikko.

• Tykkää
Reactions: Setis.
En ole kuullut enkä nähnyt Erika Vikmanin esitystä, eikä kyllä kiinnostakaan. Ehkä Euroviisujen aikana sitten katson. Ei kiinnosta myöskään, onko vahva vai heikko.

Katsoin uteliaisuudesta ne kaksi täällä linkattua juutuubia, mutten kestänyt minuuttiakaan 😱

Ei hänellä ole minkäänlaista lauluääntä. Ja ”melodiat” oli lähinnä kidutusta, 1:1 sen sukkulavenus-Kikan kanssa. Taas on öljyä ja vinyyliä tuhlattu ihan turhaan, olisin sanonut vinyyliaikana 😁

• Vau!
Reactions: Palstapesu
Katsoin uteliaisuudesta ne kaksi täällä linkattua juutuubia, mutten kestänyt minuuttiakaan

Ei hänellä ole minkäänlaista lauluääntä. Ja ”melodiat” oli lähinnä kidutusta, 1:1 sen sukkulavenus-Kikan kanssa. Taas on öljyä ja vinyyliä tuhlattu ihan turhaan, olisin sanonut vinyyliaikana

Voihan kökkö, uskaliaan shown takiako hänet äänestettiin viisuihin? Luultavasti.

• Tykkää
Voihan kökkö, uskaliaan shown takiako hänet äänestettiin viisuihin? Luultavasti.
Kyllä Erika laulaa osaa, hän on ihan ansioitunut laulaja. Mutta, eipä minuunkaan biisi/show sillä tavoin vaikuttanut kuin kaksi muuta ehdokasta, jotka olivat minun mielestä parempia.
Tiedä sitten onko Erikan biisi Euroviisuissa parempi. Hän roukkuu monella listalla nyt ykkösenä ja huudattaa viisukansaa enimmäkseen hyvässä.

Aika jännää. Pikkukaupungeissa missä käydään, on yleisimmin buffa salaattipöytineen. Sitten on pari laadukkaampaa mestaa missä lounas tuodaan pöytään, mutta runsaat alkusalaatit saa noutaa itse.

No isommassa kaupungissa on enemmän valinnanvaraa, sehän on selvää, ja niin arvelinkin, että käytte pikkukaupungissa ja jopa ilmeisesti asutte sellaisessa.

Pahoittelen tahallista naljailua 😘 Toivottavasti oli kiva päivä ja "Kössikin" sai ruokansa ja pesunsa ja puhtaan vaipan ja kenties hömpsyn.

• Tykkää
No isommassa kaupungissa on enemmän valinnanvaraa, sehän on selvää, ja niin arvelinkin, että käytte pikkukaupungissa ja jopa ilmeisesti asutte sellaisessa.

Pahoittelen tahallista naljailua Toivottavasti oli kiva päivä ja "Kössikin" sai ruokansa ja pesunsa ja puhtaan vaipan ja kenties hömpsyn.
Nou hätä, oon tottunut siihen 😁 Annie on aivan loistava housewife huolenpitoasioissa. Hoitaa kiitettävästi ruoat, puhtaanapidon ja pitää myös jöötä hömpsyjen ja tömpsyjen suhteen. Ei suostu ostamaan Kössille isoa wiskilekkeriä, ainoastaa 50 cl putelin ja sixpäkin 5,3% bisseä. Kauppareissujen ajaksi saa vielä litran verran samaa bisseä. Oon kyllä ihmetellyt, ettei Kössi käskytä ostamaan enempää, mutta onneksi on tossun alla siinä asiassa. Noiden kahden hän on sanonut moneen kertaan olevan ainoita ilon asioita elämässään… 😔

Yhteistyössä